vrijdag 26 maart 2021

Kit and Clowder Monthly Marker Class Maart 2019

Hallo allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie weer graag een Copic Marker les van Alyce Keegan (Kit and Clowder) laten zien.
Deze is van maart 2019.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Wat een verschil van foto's!!
De eerste (en laatste) foto is gemaakt met mijn telefoon en zo mooi helder zijn de kleuren ook.
Met het fototoestel komt het allemaal fletser van kleur en minder scherp over.
De rest met mijn (behoorlijke oude fototoestel)..................
Misschien toch maar eens een nieuwe aanschaffen ;-) 

Toch wel weer even leuk om de 'stappenfoto's te laten zien:
 

 
 
Zoooooo leuk om je eigen patroontjes (m.b.v. de video tutorial) voor de kleding te maken :-D




Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne avond en weekend!!
 


P.S. Ik hoop in de komende dagen ook weer bij jullie langs te komen...........de laatste weken ging qua energie niet zo lekker, dus kwam het er niet van :-(




2 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Dat is zeker een verschil met de foto's Frouwkje, op een gegeven moment raakt iets toch op en is je toestelletje wel aan vervanging toe! Je kleurwerk is perfect gedaan!!!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je dit weer mooi ingekleurd Frouwkje, leuk die stappenfoto's, je ziet het tafereeltje groeien. Het meisje heb je ook mooi aangekleed, ik heb hier veel bewondering voor hoor. Ik vind echt dat je met je kleurtjes de afbeelding tot leven wekt, ik geniet van het kijken hiernaar.
Lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...