zondag 1 december 2019

Kit and Clowder Monthly Marker Class November 2019

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik jullie graag weer een maandelijkse les laten zien. Deze is van november 2019 (nog tot 15 december aan te schaffen ;-) ).
De les is van Kit and Clowder (Alyce Keegan).
De digi is van The Paper Shelter -Hope-

Af en toe schaf ik een maandelijkse les aan.
Deze vond ik zoooooo supermooi!!!
Ik heb het hele plaatje gekleurd met mijn Copic Markers.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne zondag verder!

6 opmerkingen:

Petra zei

Prachtig Frouwkje, heel mooi gekleurd.

Lieve groet,
Petra

Marlies zei

Prachtig gekleurd Frouwkje!

Wil zei

Oh,wat mooi frouwkje.
Ook de vlop hieronder is super gaaf,wat hebben we toch een fijne hobby hé

Groet WIL

Scraptastisch zei

Prachtig Frouwkje!!!
xx Gerie

Marja zei

Supermooi Frouwkje!...vind het ook een hele mooie les die van mij licht nog te wachten dat ik hem ga inkleuren ben nu aan die met de potloden bezig.
Groetjes Marja.

JOKE zei

Ik had hem al gezien op facebook en wauwww wat is hij toch weer supermooi zeg. Die berkenbomen lijken gewoon echt...
Liefs Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...