woensdag 22 november 2017

Kit and Clowder Monthly Markers Class November 2017

Hallo allemaal,

Weer een maandelijkse les gedaan van Kit and Clowder (Alyce Keegan).
En.....owwwwwww....wat vond ik deze supergaaf om te doen!!!
Ik hou van dit soort plaatjes :-D

De digi is van Hannah Lynn Stamps "Nutcracker Ballet".
De achtergrond heb ik zelf weer getekend (met behulp van de (video) tutoral van Alyce.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)




Ook dit keer vind ik het weer leuk om een beetje de stappen te laten zien.
Het haar en het gezicht (zeker als het wat groter is, dit is op A-5 formaat) vind ik het moeilijkste maar ook wel weer een uitdaging om te kleuren ;-)







En de laatste.......die ik ook als eerste geplaatst heb ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor het bezoekje en ik wens jullie een hele fijne avond/nachtrust!!







2 opmerkingen:

Petra zei

Ik vond het zeker leuk om te zien.. Frouwkje wat heb je haar weer prachtig gekleurd.
Lieve groet,
Petra

lenywim35 zei

Wat heb je dat weer prahtig gekleurd. Ben er - maar dat weet je al - jaloers op. Kan nauwelijks een potlood of pen gebruiken. Maar bijjou kan ik er van genieten. grts leny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...