woensdag 29 november 2017

Kerstdecoratie onder een stolp

Hallo allemaal,

Met deze kersstolp ben ik de laatste paar dagen bezig geweest.
Het is maar een klein stolpje (14 cm hoog), dus het was wel even een gepriegel ;-)
Maar ook dit vind ik weer onwijs leuk om te doen.
Ik hou wel van dat 'gepriegel'. En......ik vind het zelf erruuggg leuk geworden.
Zoals wel vaker......vind ik het in het echt mooier. Soms krijg je het niet goed op de foto.......
De boompjes lijken b.v. heel dicht op elkaar te staan. In het 'echt' zie je toch wel een openingetje tussen de boompjes.


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De stolp heb ik bij Intratuin gekocht, de onderkant was houtkleur en heb ik wit gekleurd met gesso.
Ook de kerstboompjes, het stukje sneeuwdeken en het bolletje op de kerstboompjes (van een takje) zijn van de intratuin.
Op het sneeuwdeken heb ik nog wat korreltjes Foam Ball Clay gedaan......net echte hoopjes sneeuw ;-).

Bovenop de stolp heb ik uit wit cardstock de sterren gestanst met de NoorDesign -6002/2022- mal.
En de grote ster met -6002/2018-.
Op de sterren nog wat Stickles Frosted Lace gedaan, dat zie je niet goed op de foto.

De rode sterretjes erop komen uit eigen voorraad (schudmateriaal).

De 'slinger' in de kerstbomen zijn (goudkleurige) stukjes bowwire draad.
Op de Mon Ami's van Noor Design heb ik nog wat Aleene's glitter snow gedaan.



En met lichtjes :-D :-D :-D
Ook deze komen van de Intratuin ;-)



De strik heb ik gemaakt met de Mini Bowdabra.
Het gouden lint komt ook van de Intratuin.
Het rode lint uit eigen voorraad.
De witte belletjes had ik ook nog en het witte bolletje komt van een takje van de Intratuin.


Nog even een close-upje......

De Mon Ami's van Noor Design:

Santa 6002/0936
Rudolph 6002/0937
Snowy 6002/0927



Ik heb nog wat witte stipjes in de ogen gemaakt met een Molotow Marker wit.
En de wenkbrauwen en mond van Rudolph met een Copic Multiliner 0.05 gedaan.

Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de challenge bij:
-HobbyVision Challenge #68 Winter-
-Noor Desing U.K. November Challenge Winter-
-Simon Says Anything Goes- 
-Crafty Gals Corner Challenge #151 Anything Goes-

Ik ben weer heel benieuwd hoe jullie het vinden.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag!!


7 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Nou ja drollie, mij verwijderen hier...hihi Had je het wel gelezen??? Ik vind het een pracht en als het brand zal het enorm genieten zijn Frouwkje!
xx Gerie

Wendy zei

Wat ziet dat er onwijs gezellig uit Frouwkje! Zo knap en mooi gemaakt, ziet er perfect uit. Ik zou dit het hele jaar laten staan!
Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

Wil zei

Jeetje,Frouwkje,wat is dit leuk,hartstikke leuk.
Ja ,dat zal zeker priegel werk zijn geweest.
Maar mijn petje af hóór

Groeten WIL

Jeanie Ellis - Scrapbookingmamaw zei

This is so fantastic! Thank you for joining us this week at
Crafty Gals Corner Challenges .
Scrapbookingmamaw {My Blog}
Blessings! Jeanie Ellis, DT, Crafty Gals Corner
www.craftygalscornerchallenges.blogspot.com

lenywim35 zei

Hij is prachtig Frouwkje. Fijn, dat je met je handen zo'n kunststuk kan maken. Van harte gegund. grts leny

Tracy Freeman zei

Oh wow this is fantastic ! the little details are just amazing.
Thank you for sharing with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge x

Kleri zei

Amazing Christmas decoration project!Love it!Thank you for joining our challenge this week at the Crafty Gals Corner!Hope you join us again soon!
Hugs
Kleri DT
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.co.uk/
http://kefartworx.co.uk/ (My blog)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...