zaterdag 31 december 2016

Let It Snow....Let it Snow....Let it Snow

Hallo allemaal,

Op de valreep........het laatste kaartje voor dit jaar ;-).

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Let it snow, let it snow.....let it snow. Nou, eerlijk gezegd hoeft het voor mij niet, haha.... Ik hou niet zo van sneeuw :-P. Wel om te zien.....maar niet als ik de deur uit moet ;-).

De digi is van The East Wind -Smell like first snow of the winter-.
Daar had Alyce Keegan (van Kit and Clowder) een onwijs leuke achtergrond mee gemaakt. En natuurlijk 'moest' ik dat uit proberen. Na lang oefenen is het me gelukt ;-). Eerst vond ik het niet echt 'mijn ding', omdat het zo oefenen was. Maar nu ik het 'door' heb vind ik het een erruugg leuke techniek.
De video tutorial kan je HIER vinden. Het is een alcohol inkt achtergrond, gemaakt met Copic Markers. 

Ik wilde alleen de achtergrond en de digi kleuren. Maar toen ik dat gedaan had, vond ik het toch wel leuk om er een kaart mee te maken.
De basis van de kaart is gemaakt met ColorCore Cardstock. Het Designpapier is van Maja Design -Vintage Winter-. Ik heb alle randen (en ook de bloemen) wat bewerkt met witte gesso. 
Zo krijgt de kaart een wat zachtere en winterse uitstraling (vind ik ;-) ).
De rand aan de kaart is van een mal van NoorDesign -6002/0357-
De witte plakparels zijn van een onbekend merk en de rode van JoyCrafts.


De bloemen komen uit eigen voorraad. Nog wat bewerkt met witte gesso en Ranger Christal Stickles. De witte bolletjes ertussen komen van een takje van de Intratuin.


De witte ijsstrerren en het hertje zijn van een mal van Neitmoulds -Christmas Collection -. Een paar jaar geleden gekocht bij Hobby Voordelig (weet niet of ze deze nu nog verkopen).
De stempel 'Let it Snow' is van Noor Design -6410/0317-. Deze heb ik gestempeld met Versamark watermark stamppad, hierop embossing poeder Artemio White gedaan. En met de heatgun verwarmd.


De standaard van Noor Design -6002/0290- (die ik tegenwoordig voor al mijn kaarten gebruik).
Ik ben er nog steeds zoooo blij mee!!


De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Ogen: B99-B12
- Mond: R59-R22
- Haar: E29-E25-B00
- Rood: C5-R59-R46-R29-R22
- Bruin: E49-E47-E44-E43-E41
- Mouwen: E43-E41

Achtergrond (van de Video Tutorial)
Copic Marker Navulling (Various Ink)
B99-B91-BG000
Gelpen wit Uni-ball Signo (voor de sneeuwvlokjes)

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij:
- Addicted To Stamps -Challenge #138 Snowflakes-
- Cute Card Thursday -Challenge 458 Anything Goes-
- Digi Choosday Crafting -wk 51/52 Anything Goes-
- Love To Scrap -Challenge #92 Anything Goes-
- The ABC Challenge -V is for Varied (Anything Goes) 

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!!
Ik heb er heel veel plezier in gehad :-D

Tot slot wil ik jullie heel graag een fijne oudejaarsavond wensen en een gezond, liefdevol en gelukkig 2017!!

Bedankt voor jullie bezoekje en tot volgend jaar ;-).


5 opmerkingen:

JOKE zei

Allereerst jij ook de beste wensen Frouwkje, ik hoop dat je een heerlijk jaar tegemoet gaat met vooral heel veel gezondheid!
Ik word toch altijd weer een beetje stil als ik je kleurwerk zie....geweldig mooi en er dan ook nog eens een mooie kaart mee maken....je mag trots zijn op jezelf!!!
Liefs Joke

Scraptastisch zei

Jij ook de allerbeste wensen voor het Nieuwe jaar Frouwkje met weer veel inkleur plezier! Heel leuk dat je een kaartje hebt gemaakt, dat geeft helemaal een prachtig eind resultaat!
Liefs van Gerie

Marlies zei

Jij ook een heel gelukkig 2017. Je kaart is prachtig, echt een kunstwerkje weer! groetjes, Marlies

Wendy Koorevaar zei

Een heel gelukkig en creatief nieuwjaar voor jou en je familie Frouwkje.
Wat een beeldschoon kaartje laat je ons weer zien. Ik zit echt te genieten achter mijn laptop. Alles klopt weer tot in detail en dan je prachtige kleurwerk.....zucht....

Liefs,
Wendy

lenywim35 zei

Een heel gave kaart Froukje. En dat standaardje is perfect. Nel zou er voor mij ook een paar maken. Het scheelt natuurlijk ook duidelijk in gewicht, want je kan toe met een enkele kaart. Vind het een supergoed idee. Je achtergrond is ook heel gaaf geworden. En wat je sneeuw-weerstand betreft, voerl ik erg met je mee. Wij hebben nadat Vito vanmiddag weg was (heeft eerst helpen sjouwen naar de zolder - hebben we vlug boodschappen gedaan. We wonen zo westelijk , dat het wel eens veel sneeuw morgen zou kunnen geven en gladheid. Lekker thuisblijven dus.
Zondag kunnen we kennelijk wel weg, dan gaan we eerst naar Sanne en om half 4 korfbal kijken in de sporthal. Begint het gewone leven weer. liefs van leny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...