donderdag 15 december 2016

Clothing Class

Hallo allemaal,

Even een oefening laten zien van de Clothing Class van Alyce Keegan ;-).
Ik heb nu les 5 gedaan.....nog 3 te gaan. In iedere les zitten een paar oefeningen.
Deze twee heb ik als één na laatste gekleurd:

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Dit waren de kleuren van de les ;-)



Deze kleuren heb ik zelf gekozen ;-)

De digi is van Jade Dragonne.
Kort bericht, maar ik heb even niet zo veel te vertellen.
Ik ga de komende dagen de 'maandelijkse' les kleuren.

Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog!!
Ik wens jullie een hele fijne avond!


2 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Ziet er super uit, knap hoor,
ik doe het je niet na...
Fijne avond !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

Antoinette Voorn zei

Wat ben je hier toch weereen ster in Frouwkje! Prachtig. Xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...