dinsdag 20 december 2016

Kit and Clowder Monthly Class december 2016

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de les van de maand december laten zien.
Wat vond ik deze onwijs!!!! leuk om te kleuren! :-D
Een heleboel blingbling, wat niet helemaal goed te zien is op de foto ;-).


De digi is van Stamp Anniething -Ballroom-.

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen.
Maar ook heel veel kracht en sterkte voor diegene die iemand moeten missen.
Het is niet voor iedereen de mooiste tijd van het jaar :-(.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!





3 opmerkingen:

Petra zei

Hoi Frouwkje, wat heb je dit weer prachtig gekleurd! Bij mij kriebelt het ook om te kleuren. Helaas geen tijd nu met Moos, komt wel weer. Lekker spelen en ravotten met haar geeft ook heel veel ontspanning. Jij ook alvast hele fijne dagen en geniet van elkaar. Lieve groet,
Petra

marion zei

wauw Frouwkje, wat heb je dit geweldig mooi ingekleurd, fantastisch, ik hoop dat het mij ook zo mooi lukt, vooral het haar vind ik heel mooi, alvast fijne feestdagen, liefs, Marion

Scraptastisch zei

Prachtig weer Frouwkje! Ik werk met de kerst, maar tussendoor ook geniet momenten hoor! Ik wens je fijne Feestdagen en een goed Nieuwjaar en maar veel kleur plezier in 2017.
Liefs van Gerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...