vrijdag 16 december 2011

Make a Christmas wish

Hallo allemaal,

Wat krijg ik toch een geweldige reactie's op mijn kaarten!! Dank jullie wel. Soms ben ik er best wel, hoe moet ik het zeggen, een beetje verlegen mee. Neemt niet weg dat ik het ontzettend leuk vind hoor :-)).

Bij de IAMC is er een challenge: kaart maken met wit en goud of wit met zilver en gebruik een kerst Edwin of Tilda. Dat vond ik toch wel een uitdaging. Ik hou nogal van kleur!!
Voor deze kaart heb ik wit cardstock gebruikt. Daarop glitterkarton goud van Art Talent. Op de derde witte cardstock heb ik breed goudkleurig lint geplakt
(3 stukken). Morning Tilda with candle komt uit de
'So jolly & under the mistletoe' collection. In de hoeken heb ik een stempel gebruikt die ik volgens mij ooit gekocht heb bij het Kruidvat. De stempel heb ik met Versamark gestempeld en daarna bewerkt met chalk (verschillende kleuren over elkaar, zodat ik de kleur kreeg van de jurk).


Achter Tilda heb ik 2 doily's gebruikt, deze heb ik bewerkt met versamark en chalk.


De swirl leaf (grote) is van Marianne Design -LR120-. De kleine swirls zijn ook van MD LR0116.
Op de goudkleurig spacer beads heb ik witte parelbloemen aangebracht.


De tekststempel is van Nicole Verkooijen. Deze heb ik uitgestanst met een label Four. Hier en daar heb ik nog goudkleurige plakparels van Joy Crafts gebruikt. In de rechterbovenhoek heb ik gebruikt gemaakt van een creatable van Marianne Design -Noorse IJsster LR0124-. Daarop een ijssterretje geponst en een witte plakparel erop.


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos E51-53-93
Haar E29-25-23-21
Jurk/sokken/haarband YR 23/ Y17-15-11-00
Vlammetje YR16
Kaars/witte randjes van jurk/grond W5-3-1-00-blender 0
Spica pen goud stipjes in het kant van de jurk

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij:
IAMC - kaart maken met wit en goud of wit met zilver en gebruik een kerst Edwin of Tilda-
Duymelot -wedstrijd december- thema bingo, ik heb gekozen voor swirl, glitter en wit.
Just Magnolia   white plus one other colour

Bedankt voor jullie bezoekje. Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!
Ik wens jullie een hele fijne dag!!
                    

              Veel liefs,
             Frouwkje.

22 opmerkingen:

Unknown zei

ohhhhhhhhhhhh Froukje wat een beeldschone kaart en je hebt Tilda zo mooi ingekleurd het is een plaatje

Liefs Nellie

Tineke zei

Wauw Frouwkje ik vind hem schitterend en ook zo gaaf ingekleurd, mijn complimenten hoor!

Groetjes Tineke

Margreet zei

Wauw, wat een prachtig kaartje.
En zulke mooie kleuren.
Groetjes Margreet

Unknown zei

wauw froukje,
ik vind het prachtig gedaan
de kleuren van de kleding vind ik prachtig
je mag er trots opzijn
alles is perfect
nog een fijne weekend
veel liefs van marcelline

Diana zei

Wauw Frouwkje, ik vind hem prachtig.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van IAMC, veel succes.
Groetjes Diana.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wauw en nog eens wauw, wat een prachtkaart, ziet er zo sjiek uit, wat een mooie details, Tilda is super ingekleurd.

groetjes jolande

k@rin zei

een gouden kaart, dat scoort altijd hé.

Heel mooi

Anoniem zei

Wat een beauty is dit weer. Fantastisch.
groetjes Joke

PatriciaKleijn zei

heel erg mooi hoor

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs
Patricia

Wil zei

Hoi,
Een mooie,neen super mooie kaart.
Prachtig gekleurd,KOMPLIMENTEN.

Groeten WIL

Marlies zei

Weer een super, super mooie kaart Frouwkje!! Prachtig met al de gouden glitters en wat heb je mooi gekleurd! Super mooie details en de hoekjes rondom Tilda staan er super bij! Een geweldig geheel!! Fijn weekend, groetjes, Marlies

Ans S. zei

Schitterende kaart, heel mooi ingekleurd, echt een topper.
Succes met de challenges.

Groetjes Ans

My Handmade Expressions zei

Your card is absolutely gorgeous. I love it!
Thanks for playing with us over at IAMC.
Hugs,
Paola

Dineke zei

Hoi Frouwk

Wat een super mooie kaart ik weet soms niet meer wat ik moet schrijven alles is weer zo mooi en super ingekleurd en bewerkt. Prachtig die gouden kleuren en ijskristallen een toppertje. Fijn weekend zus en Xxx Dien.

Neltine zei

Maken we jou verlegen? Nou dat is dan je eigen schuld hoor, want je maakt ook zulke leuke kaartjes hihi.
Dus ga nog maar even een poosje zitten blozen, want ook deze is weer errrrg leuk. Prachtig gedaan zo met die kleurtjes.

Groetjes,
Neltine

Aartje zei

Hallo Frouwkje, ik had deze uitdaging ook gezien maar wist nog niet hoe ik dit aan zou gaan pakken. Jpuw kaart is erg goed gelukt. Mooi hoor met al die gouden details. Je hebt Tilda ook erg mooi gekleurd.
Groeten Aartje

Sandra zei

Wauw wat een prachtige kaart!!!1 Al je kaarten zijn geweldig en ik ben dan ook volger geworden!!! Zo kan ik al het moois blijven bewonderen!
Groetjes Sandra

Lucky L. zei

Hallo Frouwke,

Kom regelmatig eens piepen naar jouw prachtige creaties en ben ondertussen al een tijdje volger geworden van jouw blog.Heb hier al veel leuke ideetjes opgedaan waarvoor bedankt!

Sinds september heb ik ook een blog aangemaakt met behulp van mijn zoon, want ik ben niet zo goed op de pc.
Als je eens wil komen kijken, steeds welkom op luckyskaartenblog.blogspot.com.
Natuurlijk is jouw blog veel mooier dan de mijne, maar ik ben nog maar een beginneling op blogger.

Ik kom binnenkort weer eens langs.Je staat bij mijn favorieten.

Veel liefs
Ingrid

Neline zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
Leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot.
Veel succes
groetjes
Neline

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart. Dank je wel voor je deelname aan IAMC. groetjes van Ineke

creacora zei

Gefeliciteerd met je gewonnen prijs dik verdiend je kaartje is prachtig !!

groetjes Cora

Jane zei

This is stunning! love the swirls around the image! thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...