dinsdag 13 december 2011

I'm dreaming of a white Christmas

Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van Magnolia -Vintage Christmas-. De stempel is van Magnolia -Tilda singing carols-. Tilda heb ik uitgeknipt en de muzieknoten met de hand nagetekend bij de tekst. De 'bontrandjes' heb ik gemaakt met witte flowersoft, daaroverheen nog wat crystal glitter.


De randen van het design papier heb ik bewerkt met Versamark en witte embossingpoeder (geeft een leuk sneeuweffect, vind ik). Aan de bovenkant van de kaart heb ik een een creatable ijspegelrand gebruikt. Achter Tilda zie je ook net nog een stukje van de Frostyville border van Memory Box (ik wil hem toch nog eens gaan gebruiken dat je hem in z'n geheel ziet). De tekst heb ik in Word gemaakt en uitgesneden met een Nestabilitie Labels Five. De rand van de label heb ik bewerkt met Distress Ink Barn Door. Ook heb ik hier en daar glitter writers zilver op de randen (en de vleugels van Tilda) aangebracht. Onderaan de kaart heb ik een stukje 'bolletjes' kant gedaan. Aan de rode strik hangen 2 zilveren klokjes van Wild Orchid Crafts. Aan de zijkant nog wat zilveren plakparels van Joy Crafts bevestigd.


De grote rozen zijn van Wild Orchid Crafts, de zilveren roosjes heb ik gekocht bij Jolara's scrapbook. De witte takjes weet ik niet waar ze van zijn??? Magnolia???Tussen de bloemen heb ik nog wat zilveren plakparels aangebracht. De 2 rode acryl flowers (helemaal onderin bij de bloementoef) heb ik gekocht bij Hobbyshop Agnes.


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos E51-53-93
Jasje/muts/handschoenen/laarzen R39-37-27
Haar E49-27-23
Maillot C5-3-1-blender 0

Met deze kaart wil ik meedoen met de kerstwedstrijd bij de club 'Crazy Copics' - een kerstkaart in de kleur rood-.
En bij de challenge van
Just Magnolia-I'm dreaming of a White Christmas-
Simply Magnolia -Christmas Challenge- 

Bedankt voor jullie bezoekje en de supergave reactie's op mijn vorige kaart! Ik lees ze met veel plezier ;-D.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn nieuwe kaart vinden!
Ik wens jullie een hele fijne dag!!
                    

              Veel liefs,
             Frouwkje.

19 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een leuk kerstkaartje.
Groetjes Margreet

Chantal zei

Ohhhh jeetje zeg Frouwkje wat een onwijs mooie kaart meis!!! Superdetails!! Lieve groetjes, Chantal

Monique zei

Wat is dit een schitterende, prachtige, mooie kaart!
grtjs
Monique

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wauw en nog eens wauw, wat een ongelooflijk prachtige kaart, ik kijk mijn ogen uit, echt genieten.

groetjes jolande

Tinie zei

Met open mond heb ik deze kaart bewonderd, wat een speciale kaart, super mooie details!!! Een beauty!!!

Groetjes Tinie

JOKE zei

Wat een pláátje is dit!!! En wat leuk die hele songtekst er op!!!
Geweldig vrolijke kerstkaart....
Liefs Joke

Tineke zei

Wauw Frouwkje ik vind hem schitterend, mooie kleuren en gave details, echt super gedaan!

Groetjes Tineke

Lia zei

Wauw wat een pracht exemplaar heb je nu weer gemaakt, schitterende bloemenhoek, toppie hoor,

groetjes Lia

Unknown zei

hallo frouwkje wat een prachtwerk is jou kerstkaart
en zeker veel werk gehad
ik vond een prachtige verslag van jou kerstkaart
van die benodigheden
bedankt om te mogen meegenieten van jou prachtwerk
veel liefs van marcelline

Ans S. zei

Wat een schitterende kerstkaart.

Groetjes Ans

Mandy's Magnolia cards zei

Wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt Frouwkje! erg leuk ook met het liedje er op! & bedankt voor het mee doen aan de challenge bij Just Magnolia!
groetjes, Mandy

Karin zei

Prachtig kaartje, leuk met dat kerstliedje. En de bloemenpracht is geweldig!

Stampin Mindy zei

Gorgeous! Love the colors. This Tilda is one of my favorites!
Thanks so much for joining us this week at Just Magnolia and hAngler.

Hugs, Mindy

Sassy Scrapper zei

Wow your card is absolutely breath taking. I love how you used the song for the sentiment, fabulous idea. Your coloring and embellies are lovely. Thank you for joining us for this weeks Simply Magnolia challenge.
Hugs Bonnie

Plony zei

Via je profiel op HJ ben ik naar je blog gerend om hier ongeveer alle complimenten die ik kan bedenken achter te laten en mezelf heel snel bij je volgers te voegen. Geweldige dingen maak je, in 1 woord GEWELDIGGGGG. Groetjes,Plony

Neltine zei

Gaaf kaartje!!! Ik was ook al begonnen met zo iets, maar hij ligt nu in de prullenbak:p Maar jij hebt hem erg leuk gemaakt hoor!! Een dikke pluim voor op je hoed, en als je geen hoed hebt steek je hem maar in de kerstboom:p:p

Groetjes,
Neltine

Suzan L zei

Your card is so gorgeous!! I love all the details that you have added to it!! Thank you for joining us at the Just Magnolia and hAnglar and stAnglar Challenge Blog!! I hope you join us again soon!! Happy Holidays!!
Hugs,
Suzan

Lucky L. zei

Hallo Frouwke,

Wat een geweldig mooie creatie heb jij weer gemaakt! Gewoonweg prachtig!

Groetjes
Ingrid

Lins zei

Hoi Frouwkje,

wat een prachtig kerstkaartje, ik begin er spontaan bij te zingen. Heel mooi ingekleurd en die bloemetjs en belletjes maken het geheel af.

Fijne feestdagen en een heel mooi en creatief 2012 toegewenst!

Bedankt dat je meedoet met de kerstchallenge bij simply magnolia!

Groetjes,

Lins

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...