zaterdag 10 december 2011

Baby's First Christmas

Hallo allemaal,

Wat heb ik een onwijs leuke reactie's en complimenten gekregen op mijn vorige kaart!! Ik heb ze met een
BIG SMILE zitten lezen! Ook de reactie's op het geven van de candy waren heel erg leuk! Dank jullie wel!!!
Voor de nieuwe volgers van mijn blog, van harte welkom!!
Leuk dat jullie willen volgen wat ik zoal maak ;-)

Mijn zoon, schoondochter en kleinkind hebben de kaart ontvangen, dus kan ik hem nu erop zetten. Ze vonden hem heel erg mooi!!
Het papier is van Maja Design -Vintage Winter-. Ik vind deze digi van Mo Manning -First Christmas- onwijs leuk!! De digi heb ik uitgestanst met een Nestabilitie Circle Small, de rand bewerkt met Distress Ink Forest Most. Daaromheen een rood kader uitgestanst met een Nestabilitie Circle Large. Daarachter heb ik een zilveren Doily gedaan. Om deze rand (en andere) heb ik glitter writers zilver gedaan.


De tekst op de voorkant heb ik uitgestanst met een Shapeabilitie -Ribbon Banners-.

Alle tekst heb ik in Word gemaakt. De hoekjes zijn van Wild Orchid Crafts. De zilveren plakparels zijn van Joy Crafts. Aan het mooie witte lint hangen belletjes (die echt rinkelen). De Hema verkocht harten met allemaal belletjes eraan, die heb ik afgeknipt en zo heb ik voorlooooooooooopig genoeg belletjes. Deze tip stond in het forum bij de club van Tiets.


Omdat ik een foto van ons kleinkind (Casper) wilde gebruiken voor deze kaart heb ik ook weer eens de binnenkant gedaan.


De foto van Casper heb ik uitgestanst met een Doily van Cheery Lynn -Heart to Heart DL106-. In sommige van deze hartjes heb ik silver glitter gedaan. Achter het hart zit een stukje wondgaas. Daaronder sneeuwvlokken geponst.


De kerstballetjes heb ik gemaakt met een Classic Tag van Memory Box. Deze heb ik gekocht bij Hobbyvoordelig in Delft, maar je kan ze ook via Internet bestellen: Hobbyvoordelig. De kerstballetjes heb ik bewerkt met Distress Ink Faded Jeans.

Wat heeft een baby meer nodig als zijn ouders..........niets toch..........


De label is gemaakt met een Creabable van Marianne Design LR0154.
 

De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos E51-53-93
Pakje baby B97-95-93-91
Stipjes gedaan met een witte gelpen (hema)
Kerstbal R39-37-24-22
Kersttak YG97-93-91
Schaduw grond en om baby C5-3-1-00-blender0

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij:
Cute Card Thursday -Anything goes-
Mo's Challenge -Favorite 2011 "Mo" Project -

Ik ben heel benieuwd wat jullie van de kaart vinden!
Bedankt voor jullie bezoekje!
Ik wens jullie een hele fijne avond!
                     
              Veel liefs,
             Frouwkje.




21 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart frouwkje en super mooie digi, prachtig ingekleurd.

groetjes karin

Unknown zei

wouw frouwkje, het is een prachtige kaart
ja voor de eerste kleinkind is alle wondermooi en zijn eerste kerstmis ,altijd iets speciaal
voor de mama en papa en ook voor de grootouders
dekleurn zijn prachtig gedaan
nog een prettige zondag
veel liefs van marcelline

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een geweldig mooi kaartje.
Groetjes Miranda

Lia zei

schitterend kaartje heb je gemaakt, wat een lief kereltje.
Ik lees over de belletjes, heb er bij de Hema ook naar staan kijken, maar dacht als ik dat afknip gaan de gaatjes toch kapot en kun je ze niet meer gebruiken, hoe doe jij ze dan losknippen zodat je ze toch nog kunt gebruiken
liefs Lia

Wil zei

Hoi,
Jij was heel benieuwd,hoe wij jou nieuwste kaart vonden.
Nou ,ik kan je dit zeggen of schrijven,
ik vind m super, nee, hartstikke super leuk !!!!!!
Groeten
WIL

Aartje zei

Frouwkje, je hebt je zelf weer eens overtroffen. Wat ongelooflijk mooi gedaan. De voorkant is al een plaatje, maar de verrassing zit echt in de binnenkant. Allereerst natuurlijkdat plaatje van die lieve kleinzoon van je. En dan de rest van de afwerking echt helemaal top. Prachtig.
Groeten Aartje

Ans S. zei

Wat heb je dit super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Chantal zei

Sodeknetters Frouwkje, wat is dit een stunning kaart zeg!!!! Je blijt maar kijken naar alle prachtige details en wat wordt het kereltje al echt een prachtig ventje zeg! Lieve groetjes, Chantal

Tineke zei

Wauw Frouwkje ik vind hem geweldig, echt schitterend gemaakt weer! Ik vind alles aan dit kaartje super.

Groetjes Tineke

JOKE zei

Ik weet zeker dat papa en mama dit kaartje bewaren voor de kleine man!!! Wat een werk en wat superleuk gedaan.
Alleen bij je tekst las ik iets waar ik het niet helemaal mee eens ben...
Een baby heeft niet alleen een papa en mama nodig maar zeker ook een oma die dit soort geweldige dingen voor hem maakt!!!
Liefs Joke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat ontzettend mooi, mooie details en de baby zo mooi ingekleurd, het babypakje is fantstisch en wat een heerlijk mannetje is je kleinzoon, leuk de foto zo in het hart.

groetjes jolande

Unknown zei

Wat een schitterende kaart!! Daar heb je veel werk aan gehad. Maar het resultaat mag er zijn hoor!
Fijn weekend verder, groet van Alexan

riliska zei

Ahh this is so sweet...

Folkje zei

Wat een kunstwerkje heb je er van gemaakt, echt super.

Groetjes
Folkje

Marlies zei

Wauw Frouwkje wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Mooie kleuren, schattige afbeelding en zo mooi gekleurd en ook de binnenkant is perfect en wat heb je een schattige kleinkind! groetjes, Marlies

Dineke zei

Wat een prachtige kaart frouwk, thierry en patricia zullen hier heel blij mee zijn dat is zeker.
Wat heb je alles weer mooi afgewerkt en de binnenkant is super, een kaart om apetrots op te zijn en ik weet het wel in het echt zal die nog veel mooier zijn. De clip van Nick en Simon was erg leuk.

Liefs, Dineke

Deb zei

Beautiful card!
Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
have a fabulous, crafty day, Debxx

Julie zei

So beautiful! Thank you for joining us at Cute Card Thursday! Have a great week.

Julie

Anoniem zei

Hallo Frouwkje,

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, ik ben er helemaal weg van! Wat een gevoel voor kleur en materialen heb jij zeg, geweldig! Ik heb je blog met een snelkoppeling op mijn "bureaublad" geplaatst zodat ik regelmatig kan genieten. Fijne dag, lieve groetjes Hanny (Masseuse HJ)

Dorcas zei

Beautiful coloring and layout!! I’m so happy you could join us this week on our “looking back” challenge at Mo’s!
Hugs,
Dorcas
Ps) there’s still one more day left to join in my “no strings attached” blog candy if you haven’t already done so. You can find it at the top of my sidebar.

Elaine L. zei

This is just a gorgeous card! I can see why it's a favorite! Glad you shared it with us in Mo's Challenge.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...