zondag 8 januari 2023

Out of the mist

Hallo allemaal,
 
Ik blijf nog even bezig met de Lavinia stempels ;-)

 
Dit kaartje heb ik gemaakt met behulp van een facebook live van Amanda Branston.
De facebook live begint met een andere kaart, je moet even geduld hebben totdat de live met deze kaart begint.
 
Gebruikte materialen: 
- Paint'ON NOIR mixed-media papier
  het ging wel op dit papier, maar ik zou de volgende keer toch kiezen voor gladder papier (moet ik nog even naar op zoek ;-) )
 
Distress Oxide:
- Hickory Smoke
- Pumice Stone
Distess Ink:
- Picket Fence
 
Lavinia stempels:
- Magnus LAV638
- Brodwin & Maylin LAV639
- Red Pine Large LAV591
- Red Pine Small LAV592
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!
 
 



2 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een schitterend resultaat Frouwkje. Heel erg mooi gedaan.
groetjes Aartje

Doris knippenenplakken zei

Wow...Weer een prachtkaart Frouwkje.
Groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...