zaterdag 4 juni 2022

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie graag een kaart laten zien die ik voor de 91e verjaardag 
van mijn moeder gemaakt heb. 

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ook deze kaart heb ik gemaakt met het papier van Scrap and Me -Sunflowers- en ook weer met een hele leuke live van Jenine Siemerink (op facebook).
De vorm van de kaart wordt ook zelf gemaakt m.b.v. een patroon van Cobie Aleman.
Ik heb de kaartvorm, m.b.v. een beschrijving van Jenine in de 'Create it with Hobbyvision' groep op Facebook, wat groter gemaakt.

Wat mooi is de nieuwe ovale mal van Jenine, hé? 
De leuke bijtjes zijn gemaakt met een mal van Marianne Design.
Als je goed kijkt zie je de honinggraad (ook van Marianne Design) onder het strikje uit piepen ;-)
De bijtjes heb ik uitgestanst met de mini die cut machine van Vaessen
Die heb ik al jaren en ben er nog steeds zo blij mee!!!
De kaart helemaal nagemaakt behalve de tekst. Deze heb ik in WORD gemaakt. 
 
De creativiteit lijkt weer een beetje terug te komen.
Hierna heb ik nog een kaart gemaakt voor de verjaardag van mijn zus. Die laat ik morgen zien.
Geinspireerd door deze kaart met vrijwel dezelfde materialen + nog wat andere materialen, een andere kaartvorm en met m'n eigen draai eraan ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne dag verder!





5 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

Marja zei

Superleuke kaart heb je voor je moeder gemaakt!
Groetjes Marja.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart, mooie papiertjes.
Groetjes Doris

Doris knippenenplakken zei

Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je mama xx
Gr Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met je moeder en wat heb je een mooie zonnige kaart voor haar gemaakt. Een heel leuk model en mooi uitgewerkt met die sierlijke stans. De leuke bijtjes maken het helemaal af vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...