donderdag 19 mei 2022

Lieve mama 💓 van mij

Hallo allemaal,
 
Er zijn weer zoveel leuke dingen op hobby gebied om te doen.
Ik zag b.v. dit mooie Design Papier van Scrap and Me -Sunflowers- en een hele leuke live van Jenine Siemerink (op facebook).


Dus ben ik deze kaart gaan maken, zo leuk om te doen!!
En aangezien ik al geruime tijd mijn creativiteit wat kwijt ben en toch graag wat wil doen,
heb ik de kaart helemaal nagemaakt 😉
Ik hou van zonnebloemen en er zijn nu op hobbygebied ook zoveel leuke bijtjes 💓
Dus ik denk dat ik met dit onderwerp nog wel even bezig ben.
 
Mocht je graag willen weten wat ik gebruikt heb, dan kan je HIER het meeste wel vinden.
Ook de FBLive vind je via deze link.
 
Zoals op de kaart staat heb ik deze voor mijn moeder gemaakt.
Mijn moeder was er blij mee 😚
De tekst is van Marianne Design -Vriendinnen en zo-.
 
De laatste tijd vind ik mijn foto's van de creatie's niet zo mooi meer overkomen.
Vooral de teksten zijn wat 'korrelig', terwijl ze in het echt er toch mooi 'strak' op staan.
Misschien toch echt eens voor een ander fototoestel gaan of met mijn telefoon foto's maken....of het komt door Paint Shop Pro waarin ik mijn foto's bewerk (op 600 pixels).
Iemand enig idee hoe ik het anders kan doen?
 
Het Zentangle even opzij gelegd..............komt wel weer......ik hou toch ook wel heel erg van afwisseling.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien 😀
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!





2 opmerkingen:

Marja zei

Het is een superleuke kaart Frouwkje!
Er is inderdaad veel op ons hobbygebied is soms gewoon moeilijk om te kiezen wat we gaan maken/doen. Heb op het moment teveel ideeen en veel te weinig tijd om het allemaal te maken.
Groetjes Marja.

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie kaart Frouwkje!
Ik bewerk mijn foto's nooit Frouwkje, foto maken met mijn gsm wel de laatste van apple verklein ze juist en klaar.
Prettig weekend, groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...