donderdag 28 april 2022

Whatever you decide to do, make sure it makes you happy

Hallo allemaal,
 
Whatever you decide to do, make sure it makes you happy!!
 
Vorige week woensdag zijn we naar de Keukenhof geweest.
Ik werd er happy van en het was prachtig weer!!
Daarna heb ik een kaartje gemaakt met de stempel van Tilda met een tulp.
Ik kon het niet laten om 1 foto van de Keukenhof erbij te doen.
De achtergrond gemaakt met een eerdere live van Diny Sprakel (op Facebook).
 

Omdat het teveel is om op te noemen wat ik allemaal gebruikt heb, noem ik alleen de gebruikte kleuren van de achtergrond en de
Copic Markers die ik voor de Magnolia gebruikt heb:
- Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Haar: E29-E25-E01
- Groen: G99-YG67-YG03 (steel tulp)
- Groen: G99-YG67-YG63-YG03-YG02
- Oanje: E18-YR18-YR15-YR12
- Lila: V17-V15-V12
- Tulp: R59-R27-R24-R22 en E15-Y17-Y15-Y11
Achtergrond Gelliplate: V17-YG25-YR18
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoek en een hele fijne, zonnige dag verder :-D





2 opmerkingen:

Marja zei

Superleuke pagina's heb je weer gemaakt!
Mooie achtergronden en ook leuk om Tilda weer is te zien..die van mij liggen ook ergens helemaal onder in een la misschien moet ik ze ook weer een opgraven ze blijven toch wel heel leuk om te gebruiken.
Groetjes Marja.

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige pagina, Tilda met de tulp straalt op je kaartje.
Fijn weekend, groetjes Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...