vrijdag 5 november 2021

Kit and Clowder Monthly Marker Class September 2019

Hallo allemaal,
 
Wat vond ik deze les supergaaf om te doen!!
Ik hou van vlinders en het hele plaatje vond ik zo gaaf om te kleuren :-D
 
Deze Copic Marker les is van september 2019/Alyce Keegan (Kit and Clowder).

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
 
Ik ben weer rustig aan bezig op social media, dus ik kom de komende dagen ook weer bij jullie kijken!
Benieuwd wat ik allemaal gemist heb ;-)
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!
 
 

4 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Fijn dat je weer zo mooi hebt zitten kleuren Frouwkje maar ook dat je weer eens een leuke post hebt gemaakt en je weer een beetje beter in je vel zit. Het is weer een plaatjw om te zien! Goed weekend,
xx Gerie

Marlies zei

Wat heb je dit mooie plaatje geweldig gekleurd Frouwkje! groetjes, Marlies

Doris knippenenplakken zei

Fijn dat het weer wat beter met je gaat Vrouwke, en wat een prachtig kleurwerk!!
Fijn weekend, groetjes Doris
Lieve groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk je hier weer te zien Frouwkje en je hebt weer ontzettend mooi ingekleurd. De vlinders komen echt tot leven, heel mooi.
Lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...