zondag 9 juni 2019

Loaded Envelope 2

Hallo allemaal,

Toen ik de vorige loaded enveloppe (LINK naar deze enveloppe) maakte wist ik al dat deze voor mijn moeder werd.
Zij is 88 jaar geworden, wat een leeftijd hé? Haar eigen moeder is 95 jaar geworden!!

Deze enveloppe heb ik voor mijn zus haar verjaardag gemaakt. Zij houdt zo van vintage, dus vond ik deze erg leuk voor haar. Mijn moeder en zus zijn een paar dagen na elkaar jarig.
Ze waren allebei zoooooooooooooo blij met de enveloppe :-D :-D :-D 

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Deze creatie heb ik gemaakt naar een voorbeeld van
Miranda Bouhof.
De basis van de enveloppe is een blokbodemzak.
Het designpapier is van NoorDesign -Secret Garden -6011/0531-.
Hier heb ik ook de labels en het plaatje op de lollipop voor gebruikt -6011/0414-.

deze zitten in het eerste vakje

en deze zit achter de 'bingo' labels

deze zit in het tweede vakje


Het rietje is langer, maar kon even geen betere foto maken ;-)
De randpons is van Vaessen.

De kaart in de enveloppe.
De Birthday stans is van NoorDesign -6002/1174-.
De ronde stans om het meisje is ook van NoorDesign -6002/0929-.
De randpons om de kaart is al een wat oudere van Martha Stewart.
Het lint heb ik gekleurd met R59.


Ook de binnenkant van de kaart gedaan ;-)

de achterkant van de enveloppe

We zijn net een paar daagjes naar Center Parc geweest.
In America..............haha......wat klinkt dat hé?
Het ligt in Limburg, heerlijk weer gehad, het is daar altijd wel 3 graden warmer als waar wij wonen.
Ik kon zelfs zonder jas lopen, dat is al heel wat voor mij, want ik ben een echte 'koukleum'.

Dus, is het even wat stil geweest van mijn kant.
Heel weinig op social media geweest.
Eens kijken of ik de komende dagen weer wat meer op blogs en facebook ga doen ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie hele fijne pinksterdagen!!



4 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig.
Groetjes Miranda

JOKE zei

Wat geweldig leuk met al die strikjes!! Daar wordt je meteen vrolijk van. Je hebt er weer een heel werk van gemaakt, zoveel te zien ...superleuk!
Liefs Joke

Claudia's kaartjes zei

helemaal leuk is deze !
Awesome card
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Wil zei

'n beetje late reaktie van mij.Maar van harte gemeend hóór.!!
Ik vind je beide envlope super gaaf.
Prachtige kleuren kombinaties ,ik snap het wel dat je moeder en vus er super blij mee waren (zijn )

Groet WIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...