zondag 28 oktober 2018

Colouring on a Candle

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een kleurwerk laten zien op een kaars.
Wat was dit superleuk om te doen!!!
Ik heb het gemaakt met behulp van de (gratis) Member Reward Class van mei 2018 van Kit and Clowder.

De eerste kaars die ik gemaakt heb. Deze heb ik zelf gehouden ;-)

De 2e kaars voor mijn moeder haar 87e verjaardag :-D

De 3e kaars voor de 60e verjaardag van mijn zus :-D

Zo ziet het eruit als ik het op het tissuepapier kleur. Het komt nu donkerder over als op de kaars. En hier heb ik het beertje zelf nog niet gekleurd ;-)

En....ingepakt.....zo heb ik het ook voor mijn moeder gedaan. Nog een leuk cadeautasje erom heen.....en je hebt een leuk (persoonlijk) cadeautje ;-)

De digi is van Di's Digi Stamps -Happines is a Beary Rose-.

Ik ga vast nog wel eens zo'n kaars maken.
Volgende keer met een andere afbeelding ;-)
Dat wil ik dan zelf uitproberen wat kan en niet :-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne dag verder!


2 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat een uitdaging Frouwkje kleuren op tissue papier want dat is heel dun. Super leuke kadootjes zijn het geworden, ben benieuwd naar de volgende?!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi Frouwkje. is dat niet heel moeilijk om op tissuepapier te kleuren? dat is toch heel dun? Je kleurwerk is weer super en ik weet zeker dat je moeder en je zus in hun nopjes waren met dit cadeau.
Lieve groetjes Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...