vrijdag 31 maart 2017

Clothing Class 2

Hallo allemaal,

Van de week heerlijk genoten van het mooie weer. Dus niet veel 'geblogd'.

Maar ik heb wel van de week (in de avonduurtjes) de laatste oefening van de Clothing Class gedaan :-D.
Ik heb vrijwel niets van de 'Class' laten zien, maar de laatste oefening was een opdracht om iets van het geleerde toe te passen op deze digi. En dat vind ik wel leuk om even te laten zien ;-).

'klik op de foto voor een vergroting ;-)

Deze gemaakt  na de feedback van Alyce Keegan (Kit and Clowder)


Deze heb ik gemaakt voor de feedback.

Persoonlijk vind ik de eerste mooier. Ik hou er wel van als je veel diepte ziet in je kleurwerk.
De digi is van Jade Dragonne -Bunny-

De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Haar: E29-E25-E21
- Ogen: BG09-BG01
- Lippen: E04-R20
- Oranje: E18-YR18-YR04-YR02-YR00
- Blauw/groen: Black100-BG09-BG05-BG01-BG000
- Bunny: E59-E37-E35-E33-E31

Nu heb ik de 'Skin and Hair', de 'Clothing Class', de 'Elements of Nature Class' en de 'Mixed Media Class' allemaal gedaan.
Echt ontzettend veel geleerd. Wat ben ik blij dat ik deze lessen 'gevonden' heb. Ik heb nu nog meer plezier in het kleuren. Het enige wat ik qua techniek lessen nog heb 'liggen' is de 'Animal Class'. Daar heb ik al iets mee gedaan, maar het is een 'grote' Techniek Class. Dus daar ben ik nog wel even zoet mee. Ik ga er af en toe één les van maken. Wel grappig......het was de eerste 'Techniek Class' die ik aangeschaft heb......en het zal de laatste zijn die ik helemaal af maak ;-).

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien en te lezen!!
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne avond/weekend verder!



4 opmerkingen:

Caroline zei

Hoi Frouwkje. Gelijk heb je dat je van het mooie weer geniet. Zoveel heb je er meestal niet van in Nederland. In tegenstelling tot hier. Altijd zon, de hele dag. Maar zomers ook wel echt heet. Ik hoop dat ik dan een airco in mijn hobbykamer heb zodat ik toch nog kaartjes kan maken.
Maar je hebt deze digi weer prachtig gekleurd! En je kunt ook echt wel het verschil zien na de feed back. Super hoor! Nou nog een mooie kaart er mee maken! Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Práchtig ingekleurd Frouwkje. Ik vond de eerste al heel mooi die je voor de feedback had gemaakt maar de donkerdere versie, dus na de feedback, is echt subliem. Wat ontzettend mooi.
Lieve groetjes Miranda

Marlies zei

Wauw schitterend gekleurd Frouwkje! Allebei de versie zien er geweldig uit, vooral het kleurverloop in het rokje vind ik erg mooi. Mijn keus valt ook op de donkere versie maar ik denk dat het een persoonlijke voorkeur zal zijn voor donker of juist licht. In ieder geval zijn ze allebei heel mooi. groetjes, Marlies

Cindy zei

Hoi Frouwkje, kwam via via op je blog terecht en ben je gelijk gaan volgen 😄. Leuk zijn die lessen van Alycee hè, heb zelf ech goed leren kleuren met potloden door haar lessen. Kleur zelf voor mijn kaartje alleen met distress maar ben altijd stik jaloers op iedereen die zo goed kan kleuren met copic. Je hebt haar in ieder geval prachtig ingekleurd, nog voor de feedback 😉!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...