zondag 12 februari 2017

Cupcake

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag mijn uitwerking van de gratis Cupcake Colouring tutorial van december 2016 laten zien :-D
1e cupcake gedaan met de tutorial van Alyce en ook de kleuren die zij gebruikt heeft.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

2e cupcake zonder tutorial en 'eigen' kleuren (two-tone) gekozen.


De kleuren van de 2e cupcake:
Suikerglazuur:  B99-B28-B24-B12-B00 en YG11
Cakeje: E57-E35-E33-E31
Papieren bakje: V09-V15-V12 en een klein beetje V01 over de highlights

Dit is de link voor de tutorial:
https://kitandclowder.blogspot.nl/2016/12/merry-christmas-free-cupcake-class.html
Gekleurd met mijn Copic Markers :-D.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke!! reactie's op mijn vorig kleurwerk :-D
Ik wens jullie een hele fijne zondag!


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...