dinsdag 17 november 2015

Create and Learn

Hallo allemaal,

Ik had besloten om een blogpauze te houden om meer te gaan kleuren.
En ik heb veel!!! gekleurd. Ik heb nu de Skin and Hair Class bij Alyce Keegan helemaal gedaan. Dus wil ik jullie even in een paar blogberichtjes een beetje laten zien van wat ik allemaal gekleurd heb.

En daarna ga ik toch weer een pauze houden. Nu ga ik me richten op de Clothing Class van Alyce.
Het kaarten maken komt echt wel weer, maar ik wil me graag eerst met het kleuren bezig houden ;-).

Bij Alyce Keegan van Kit and Clowder heb ik verschillende cursussen aangeschaft met de bedoeling deze te gaan maken. Het kwam er maar niet van..........
Nu is de eerste dan klaar!! :-D (augustus 2015) ;-)
Ik ben hier ongeveer 10 uur mee bezig geweest ;-).
De Ice Princess is van Crafts and Me. De Ice Background is gemaakt met behulp van een video tutorial van Alyce Keegan. De Ice Background vond ik best behoorlijk moeilijk....maar het is gelukt :-D :-D :-D. Ook de sneeuw is 'uit de hand' getekend.
Deze ingekleurde afbeelding is van de Create and Learn class van augustus 2015:

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De onderstaande ingekleurde afbeelding is van de Create and Learn class van juli 2015:

De digi heet 'Lost and Found' en is van Yam Puff.

De onderstaande kaartjes zijn van de Create and Learn les van augustus 2015.
Background Handbook Part 1 (gratis bij deze les) :-)
(5 van de 6 afbeeldingen)
De 6e ga ik vast ook nog wel een keer maken, maar daar heb ik waterverf voor nodig en die heb ik (nog) niet ;-).
Het zijn maar kleine kaartjes: 9 x 6 cm.

Basic Grass + Ski
Easy Night Sky
Grounding
Rubbing Alcohol
Stippling

In de volgende post laat ik jullie zien wat ik nog meer in mijn blogpauze heb gedaan ;-).
Bedankt voor jullie bezoekje!!
Ik wens jullie een hele fijne dag!

P.S. nog even een kort vraagje. Ik ben een tijdje bij Cards2Create Design Team lid geweest (toen was de naam nog Hobbyhome-hobbyartikelen). Omdat Hanneke stopt met de webwinkel is daar een opheffingsuitverkoop. Misschien leuk om even te gaan kijken??






5 opmerkingen:

Margreet zei

Wat super mooi gekleurd.
Groetjes Margreet

Scraptastisch zei

Zucht....wat kan je dat toch mooi Frouwkje!
Liefs Gerie

Marlies zei

Wauw wat heb je geweldig gekleurd Frouwkje! Kunstwerkjes hoor!! groetjes, Marlies

Marjanne zei

super zeg!! je hebt héél veel geleerd!

Antoinette Voorn zei

Ohhhh Frouwkje! Wat kan jij dat asociaal goed! Hahaha echt prachtig ik kijk mijn ogen uit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...