zaterdag 15 augustus 2015

Hoera!!! Thomas 2 jaar

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik graag de nieuwe volgers voor mijn blog van harte welkom heten!! Gezellig :-D.
Veel plezier bij het bekijken van de kaarten en creatie's :-D.

Op 13 augustus is onze kleinzoon Thomas 2 jaar geworden :-D.
Vandaag hebben we zijn verjaardag gevierd, dus kan ik het nu laten zien :-D.
Ook deze box heb ik gemaakt met de Box Art Mal van Dutch Doobadoo (470.713.012)

Ook Thomas is 'gek' van de Minions. Ik heb het een beetje hetzelfde gehouden als de box die ik voor Casper zijn verjaardag gemaakt heb. Wel heb ik ander Design Papier gebruikt.

Ook Thomas krijgt natuurlijk nog een cadeautje erbij, dit is meer een aardig extraatje ;-).

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)
Het doosje heb ik gemaakt van blauw cardstock.
Het Design Papier is van My Minds Eye -Hootenanny-. Alle randen hiervan heb ik bewerkt met Distress Ink Faded Jeans.

Thomas is een heel onderzoekend ventje en begon wat later met praten. Maar heerlijk zoals hij nu praat :-D.
Vooral ook een boekje met een taart erin, dan is het verheugde geluid: TAART!!
Dus er moest wat mij betreft 'taart' in het doosje verwerkt worden.
Daar was dit Design Papier heel geschikt voor!!

.

Het cijfer 2 is van Dutch Doobadoo -stencil art A4 numbers 470.455.003- Deze heb ik bij de webwinkel Krea Trends gekocht. Zie het nu niet in de webwinkel staan. Maar is in diverse winkels/webwinkels te koop.
Ik heb hierop met een copic multiliner 0.3 zwarte stiksteekjes gezet.

Wisten jullie dat Minions van bananen houden??? Ik dus niet, hihi.....dat kwam ik te weten toen ik het doosje voor Casper maakte en meer informatie over de Minions ging zoeken.
Ik heb gegoogled op tekeningen van bananen en kwam deze tegen. Die vond ik er wel heel leuk bij passen.
De tekening van de banaan heb ik in Word geplakt. Als extra nog gespiegeld en in verschillende afmetingen gemaakt. Op dikker papier uitgeprint, uitgeknipt en opgeplakt ;-).

De tekening van de gekleurde Minion heb ik gevonden op: www.colouring-page.
De tekening die in de box zit heb ik hier vandaan: leuk voor kids.nl.


Hier zie je hoe de Minion is verpakt ;-)


Op allebei de zijde en het achterkant van het doosje Heb ik losse teksten, die ook bij het DP zitten opgeplakt. Staat zo vrolijk ;-).


Om deze teksten heb ik met de copic multiliner 0.3 zwarte stiksteekjes gezet.


'Hoera' is een stansje van Crealies -tekststansen no.3-
De vlaggenlijn is van een paper art vel van Dutch Doobadoo -472.948.03-, deze heb ik gekleurd met B97.
Letters Thomas zijn gemaakt met een stans van NoorDesign -6002/0141-.

In het handje van deze Minion heb ik een klein banaantje gestoken. 
Eerst een klein sneetje in het handje gemaakt en daar de banaan in.
Het cijfer 2 heb ik met foamblokjes verhoogd opgeplakt en de Minion verhoogd opgeplakt met 3-D lijm.
Op zijn hoofd nog een feestmutsje geplakt, wat ook bij het Design Papier zit.
Het gebakje in zijn hand zit ook bij het DP.
De Minion komt uit een kindermenu van MacDonalds ;-).


De Copic Markers die ik gebruikt heb:
Geel: Y26-Y15-Y13-Y11
Blauw: B99-B97-B95-B93-B91
Zilver: N4-N2-N0
Zwart: N10-N8-N6-N4
Tong: C5-C3-R43-R32-R30
Boven de tong: N10
Ogen: E18-E08

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
- Cute Card Thursday -Challenge 386 -Anything Goes-
- Simon Says -Food and/or Drink-

Ik ben weer heel benieuwd hoe jullie deze box vinden ;-).
Bedankt voor jullie bezoekje en de superleuke reactie's op mijn vorige kaart en ik wens jullie verder nog een  hele fijne avond!!



11 opmerkingen:

McCrafty's Cards zei

What a gorgeous gift idea, I like the adorable image
Kevin xx

Renate zei

Wauwie!!! Wat heb je dit onwijs leuk gemaakt zeg. Zó lekker vrolijk.
Hihiiii, ik wist wel dat de Minnions verzot zijn op bananen. Zo leer je toch elke dag weer bij. :o)

-xies- Renate.

Plony zei

Wat heb je dit weer geweldig gedaan Frouwkje....zo leuk hoe je alles hebt nageplozen en je kennis hebt gebruikt om deze creatie écht te maken. Je kleinzoon zal wel heel happy zijn met zoiets leuks.
xxx Plony

Anoniem zei

Geweldig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Claudia's kaartjes zei

Hoi Frouwkje,

Schitterende gedaan. Wauw, heel mooi.

grtjs
Claudia

Theresia zei

Wat een enig kadootje, Frouwkje! Daar was je kleinzoon natuurlijk heel blij mee.
Groetjes, Trees

Scraptastisch zei

Je hebt je goed ingeleefd Frouwkje en er een geweldige kado verpakking van gemaakt! Heel veel kinderen vinden dit ook een griezelig wezentje met zijn enge oog, haha. Maar zo te lezen valt ie bij Thomas helemaal in de smaak! Nog van harte Gefeliciteerd met je kleinzoon en je box is ENIG!!!!
Liefs Gerie

Dortesjs zei

great love it

akkina van steen zei

Ik vind hem prachtig ,heb het gedeelte op face book

Unknown zei

Erg mooi gemaakt,
En lekker fleurig design papier.
Heel mooi zo!
Liefs Wendy

Jingle zei

Ack! This is so stinking adorable!!! I love the Minions! Thanks so much for playing along with the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...