zondag 1 april 2012

Cadeau tasje

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik graag de nieuwe volgers van mijn blog van harte welkom heten!! Gezellig dat jullie er zijn en veel plezier bij het bekijken van mijn creatie's.

Al een hele tijd had ik dit tasje liggen om te pimpen, het kwam er maar niet van.............. Dat herkennen jullie vast wel, er liggen nog zoveel leuke dingen om te maken. In dit tasje zitten heel veel uren werk. Vooral het kleuren heb ik erg lang over gedaan. Maar dat vind ik helemaal niet erg........zolang ik er maar plezier in heb.

Voor het tasje heb ik Color Core Cardstock -Aegan en Cardinal- gebruikt. En ook nog een stukje Bazzill Basic Cardstock -Blossom-. Het design papier is van My Minds Eye -Howdy Doody-.
Deze onwijs leuke digi is van Wee Stamps -Silver Fairy-.



De fairy heb ik uitgestanst met een Nestabilitie Petite Oval Small en gemat op een Nestabilitie Petite Oval Large. De randen hiervan heb ik bewerkt met Distress Ink Budle Sage en Broken China.
Het zilveren hoekje is van Wild Orchid Crafts. Aan het rode lintje zit een tag, dit is een Doohickey van Magnolia. Ik heb daar bewust nog niets opgeschreven. Zo kan ik als ik het tasje cadeau doe een toepasselijke tekst erop maken.


De blauwe bloem is van Kaiser Craft, de overige bloemen van Wild Orchid Craft. Onder de bloemen heb ik wat rode veertjes geplakt. De rode plakparels zijn van Joy Crafts. Nog wat Ranger Stickles Stardust op de bloemen gedaan. De vleugels ben ik niet helemaal tevreden mee. Ze waren mooi gekleurd en toen heb ik er Ranger Frosted Lace opgedaan. Daar werk ik niet zo heel veel mee, dus achteraf had het wel wat minder gekund. Nu komt het op de foto ook wel erger over als dat het is.


De vlinder heb ik gemaakt met een creatable van Marianne Design. Deze heb ik 2x uitgestanst en op elkaar geplakt, zo ziet de andere kant er ook mooi uit ;-).


Ik vond het wel zo leuk om de achterkant ook te pimpen. Het 'blauwe' lint was een wit lintje. Ik heb het gekleurd met de beitelpunt van de sketch copic BG13. De naamstempel heb ik al een tijdje, omdat ik fairies zo ontzettend leuk vind past dit heel goed bij mij. De kleine vlinderpons heb ik al heeeeeeeeeel lang!!


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E000-00-11/R20
Haren: E17, YR24, Y26, Y15 en Y21
Bloemen: BG13 en G00
Groen: BG 13, 11 en G00-000
Rood: R37-35-32-20
Confetti Schaduw: R00, G00, Y00

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
Crafts and Me -Elegant Fairies-
Ge-We hobbychallenge -alles behalve vierkant-
Simon Says Stamp -Anything Goes-

Ik ben heel benieuw hoe jullie het tasje vinden!
Bedankt voor jullie bezoekje en alle leuke reactie's die ik iedere keer weer krijg van jullie :-D
Ik wens jullie nog hele fijne avond !!


              Veel liefs,
             Frouwkje.

19 opmerkingen:

Jolanda zei

wat een vrolijk geheel. Prachtig hoor. Ik vind de stempel ook erg mooi

Anoniem zei

Schitterend gedaan Frouwkje. Je kunt zien dat er heel veel tijd in zit. Bijzonder mooi geheel.
groetjes Joke

Karin zei

Wat een prachtig kaartje, en zo mooi ingekleurd!

Tinie zei

Wat een geweldige kleuren en details heb je gebruikt!!! Het geheel is super mooi!!!

Groetjes Tinie

Ans S. zei

Wat heb je het tasje super mooi gepimpt, je hebt het afdrukje prachtig ingekleurd.

Groetjes Ans

Chantal zei

Tsja, wat kan ik hier nog op zeggen.... Ik zit hier werkelijk met open mond je tasje van top tot teen te bewonderen en aan te staren. Als je nog iemand zoekt aan wie je dit tasje wilt geven: je mag mijn adres hebben hoor hi hi! Ik vind het werkelijk amazing! Lieve groetjes, Chantal

Diamond Doll zei

A gorgeous Gift bag.Thankyou for joining us at CRAFTS AND ME this week.
hugs
Trish (-:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig tasje, wat een mooie kleuren heb je gebruikt, de fairy is super ingekleurd en de vleugeltjes zijn mooi bewerkt.

groetjes jolande

Jolanda zei

Zoooo WOW!!! KAn mij wel voorstellen dat je er een tijdje over gedaan hebt. Vind hem helemaal geweldig. Weer zooooo mooi ingekleurd. TOP!!!
Groetjes van Jolanda

Margreet zei

Super wat een mooi tasje.
En wat een prachtig gekleurd
Groetjes Margreet

Samantha zei

Wat een schitterend tasje Frouwkje! ik vind dat jij altijd van die sprankelende kleuren gebruikt. De digi is ook weer geweldig ingekleurd :)
Een heel mooi geheel, complimenten.
groetjes, Samantha

Astrid zei

Wat een schitterend tasje joh, prachtige kleuren, super ingekleurd, een bjoetie !

liefs Astrid

Tineke zei

Wauwie Frouwkje wat weer een gaaf tasje, hele mooie kleuren en schitterend ingekleurd, toppertje!

Groetjes Tineke

Agnes zei

Genieten hoor Frouwkje!
Mooi gepimpt tasje en prachtig gekleurd weer!
liefs, Agnes

Marlies zei

Wauw wat een mooie tasje heb je ervan gemaakt!! Een van mijn lievelings stempels en je hebt haar geweldig gekleurd! Prachtige details erop en ook een mooi vlinder! groetjes, Marlies

Patricia zei

Wow, wat mooi weer zeg! xxx

Kim zei

WAUW! Wat een prachtig tasje. Kan me voorstellen dat daar heel wat uurtjes werk in verscholen liggen, maar het resultaat is dan ook super. Prachtig ingekleurd ook!

Groetjes Kim

Dineke zei

Wat een prachtig tasje, frouwk.
Ontzettend mooi ingekleurd,kan me voorstellen dat daar enig uurtjes in hebben gezeten maar het resultaat mag er dan ook zijn. Fantastisch afgewerkt ook de achterkant, weer een toppertje.

Liefs, Dineke

Cathy zei

Gewoonweg WAUW!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...