woensdag 21 maart 2012

A stamp a day..........

Hallo allemaal,

Wat een heerlijk weer vandaag hé? Ik vind het echt genieten!
Deze nieuwe stempel van Magnolia-special edition Stamping Tilda- vind ik zo onwijs leuk!! Ik heb haar tussen de bloemen en de vlinders gezet, iets waar ik zelf ook zo van kan genieten. En dan maar stempelen en kleuren :-D.
Het design papier is van Maja -Life in the Country-, ik blijf het prachtig papier vinden. De randen waar de tekst op staat en de rand waarTilda op staat heb ik bewerkt met Distress Ink Bundled Sage.


Tilda heb ik uitgestanst met een Nestabilitie Classic Rectangles Large en gemat op een Nestabilitie Classic Scalloped Rectangles Large. Achter het papier zie je nog net een paar stukjes van de (groene) French Pastry Doily van Cheery Lynn. Toch wel gaaf dat je dat in de kleuren van je papier kan doen. Op sommige plaatsen plakparels van JoyCrafts aangebracht.


De vlinders zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart en daarop heb ik een stukje parelketting geplakt. Hier en daar nog wat kleine vlinders (pons) opgebracht. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. De zilverkleurig blaadjes weet ik niet meer waar ik ze vandaan heb, maar ik vond ze wel heel erg leuk passen bij de clip die ik op de tekst gebruikt heb. Het rode hoekje is gemaakt met een Corner Die Set van Whimsy Stamps. In de openingen heb ik Ranger Glossy Accents aangebracht. Leuk spul.........ga ik vaker gebruiken. Op de bloemen en de vlinders nog Ranger Stickles Star Dust gedaan.


De tekst heb ik gelezen op de site van Little Miss Muffet Stamps. Ik vind het zo'n gave tekst! De tekst in Word gemaakt met lettertype Kristen ITC. De clip is van Tim Holtz -hinge clips-.


Voor diegene die het leuk vinden: ik heb een sketch gemaakt van deze kaart :-)).



De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E000-00-11/R20
Jurk: R39-46-35
Haar: E29-35-21
Stempel: E29-35-21 en YG63-61
Schaduw om Tilda: YG61 + blender 0
Schaduw op en om het papier: W2-1-00

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
Magnolia Licious Challenge Blog-Colour Challenge-
Simply Magnolia -Anything Goes-

Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog hele fijne ZONNIGE dag !!


              Veel liefs,
             Frouwkje.

19 opmerkingen:

marion zei

Ik neem de schets gelijk mee, het is een prachtstuk om iets mee te maken. Tevens een onwijs mooi kaartje heb je gemaakt. Liefs, Marion

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een gaaf kaartje.
Groetjes Miranda

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Tinie zei

Wat laat je weer een pracht van een kaart zien, erg leuke sketch!!!

Groetjes Tinie

Jolanda zei

Owww weer zo'n leuke kaart. Toevallig heb ik afgelopen zaterdag deze stempel gekocht bij Doe@ding. Nu ik hem zo op een kaart zie vind ik hem helemaal gaaf.
Groetjes van Jolanda

Unknown zei

Wat een beaty van een kaart en die stempel is ook zo leuk en prachtig ingekleurd

Liefs Nellie

CreaSjouk zei

Prachtig!
Wat een mooie witte bloemen trouwens!
Groetjes Sjoukje

Cindy zei

Je kaart is echt geweldig! Supermooi! Groetjes, Cindy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend kaartje.

groetjes jolande

Marlies zei

Wat een super mooie kaart!! Mooi papier in mooie vrolijke kleuren en een hele leuke stempel! De tekst past er perfect bij en heel leuk in het klemmetje. Ook de bladeren vind ik prachtig!! groetjes, Marlies

PS: nog bedankt voor de tip over het papier. Ik had het afdrukje gekregen en het papier was denk ik niet geschikt voor potloden vandaar dat het niet ging.

Wil zei

Hoi Frouwkje,
Je hebt er weer een kunststuk van gemaakt.
Mooi papier en een super leuke stempel.Je sketch heb ik opgeslagen,leuk om hem een keer te gebruiken,dank je wel hoor.
Groeten WIL

Samantha zei

Hoi Frouwkje,
Wat een mooie kaart! Ik ga die sketch graag eens gebruiken :) de kleuren zijn ook prachtig. Heel gedetailleerd allemaal en er valt weer veel te zien. Prachtig kunstwerk :)
Groetjes, Samantha

Tiets zei

je kaartje is geweldig mooi Frouwkje!
groetjes tiets

Dineke zei

Wat een prachtige kaart frouwk, je kijkt je ogen uit, alles is weer zo mooi en klopt weer bij elkaar een kunstwerk en hele mooie kleuren en papier. Leuk hoor die stempel met die klem onwijs mooi gemaakt.

Xxx, Dineke

jannie zei

Hallo Froukje.
Wat een mooie kaart weer,echt een mooie stempel ook en dan die kleuren prachtig.
Groetjes Jannie.

Anoniem zei

Hoi Frouwkje
wat is het weer een cutie!!
prachtig ingekleurd.
Succes
groetjes Mirjam

Sassy Scrapper zei

WOW Gorgeous Thank you for joining us for this weeks challenge at Simply Magnolia.
Hugs Bonnie

Crealin zei

Hoi Frouwkje,

wat een superlief kaartje en zo mooi afgewerkt, heel knap!

Fijn dat je meedoet met de challenge van simply magnolia!

Fijn weekend,

Lins

Cathy zei

Gewoonweg prachtig!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...