zondag 4 september 2011

Kaarten op marktplaats

Hallo allemaal,

Even een berichtje van mij.
Het gaat de goede kant op, maar bukken mag ik nog steeds niet. Waarschijnlijk over 3 weken. En dan zal ik het nog rustig op moeten bouwen. Ondertussen ben ik aan het haken en heb al verschillende beestjes gehaakt.
Foto's van de gehaakte beestjes zet ik over een paar weken op dit blog (onder het kopje "haken"). Deze foto's moet ik nog maken, maar dat gaat nu ook even niet.

Veel van mijn kaarten heb ik met verjaardagen e.d. gegeven, maar ik heb er ook nog veel over.......
Ik heb wat kaarten (nieuwe en wat oudere) uitgezocht en op marktplaats gezet. Heb je interesse???
Dit is de link: marktplaats
Wil je een kaart kopen, dan graag reageren via mijn
e-mail adres.

Ik mis het kaarten maken heel erg hoor en ook het bloggen!!!! Nog even geduld.......

Een hele fijne avond en


                   Veel liefs,
                 Frouwkje.

4 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Frouwkje, fijn om te horen dat het weer wat beter gaat. Wij missen jouw creaties hier ook hoor, maar we wachten rustig af.
Groeten Aartje

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

fijn te horen dat het wat beter met je gaat.
ik ben benieuwd naar het haakwerk.

groetjes jolande

Kim zei

Fijn dat het wat beter gaat met je. Hoop dat je snel weer helemaal op de been bent.

Groetjes Kim

Diana zei

Hallo Frouwkje

goed te horen dat het de goede kant op gaat, ben heel benieuwd naar je haakwerk. Wens je alvast een fijn weekend
groet diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...