zaterdag 23 juli 2011

Blogpauze

Hallo allemaal,

Zoals de meeste van jullie wel weten word ik op
2 augustus geopereerd.
Dit is dus echt even mijn laatste bericht.
Ik hoop over een aantal weken weer kaarten te kunnen maken.
Mijn blog zal ik wel proberen regelmatig te bekijken om o.a. de (eventuele) berichten te plaatsen die jullie hebben achtergelaten.
Na 2 augustus zal ik aan het revalideren zijn en daar wil ik al mijn aandacht op richten.
En voor nu heb ik ook nog het e.e.a. te regelen en te doen.

Ik had nog geen foto's van Casper (ons kleinkind) omdat de eerste dag nogal hectisch was.
Nu zijn we vanmiddag weer geweest en mijn zoon had vrij veel foto's en daar wil ik jullie een paar van laten zien.

Het is zo'n lief ventje!!!!!!







Ik wens jullie allemaal nog een fijn weekend en bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Tot over een paar weken!!!!!!!!!!!!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

16 opmerkingen:

marion zei

ahhh wat een schatje Frouwkje ! Wat een dropje ! Ik hoop dat de operatie voorspoedig verloopt en je snel hersteld zodat we weer heerlijk van je fantastische creaties genieten kunnen. Liefs, Marion

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een lief kindje
heel veel sterkte met je operatie en de revalidatie
groetjes miranda

KarinsArtScrap zei

wat een lieverd frouwkje, mag je trots op zijn.
hele mooie foto's.

groetjes karin

Marjan van der Wiel zei

Wat een schatje Frouwkje. Heel veel sterkte met de operatie en revalidatie.
Liefs, Marjan

Marianne zei

Wat een lieverdje en veel succes met je operatie.
Groetjes Marianne

Chantal zei

Wat is het een knap kereltje zeg! Super! En ik wens je veel succes met je operatie Frouwkje. Hopelijk tot snel, want dan gaat de revalidatie voorspoedig hoop ik dan zo! Groetjes, chantal

Margreet zei

Wat een prachtig foto's
Wens jou veel sterkte met de operatie en de revalidatie.

Lia zei

Wat een schatje zeg, geniet er maar lekker van, 40 minuten is toch niet zo heel ver?
Heel veel sterkte met de operatie en wij lopen niet weg hoor,

groetjes Lia

Marlies zei

Wat een schatje!! Zo lief!
Succes met je operatie en tot blogs.
groetjes, Marlies

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw ik smelt, wat een droppie.
ik wens je veel sterkte met de operatie en een voorspoedig herstel.

groetjes jolande

Kim zei

Wat een schatje!!! Heel veel succes met de operatie en ik hoop dat je spoedig herstelt!

Groetjes Kim

Anoniem zei

Heel veel sterkte toegewenst voor de komende operatie.

En wat heb je een schatje van een kleinzoon. Echt een lieverdje.
Groetjes Joke

k@rin zei

wat een mooie baby. Daar mag je terecht trots op zijn hoor.

Ik wil je ook veel moed toewensen voor de komende operatie en veel sterkte voor de revalidatie.

Tot gauw.

groetjes karin

Wil zei

Hoi,
Wat een mooi mannetje!!!!

Voor 2 aug. heel veel sterkte.

Groeten WIL

Wil zei

wat een dotje zeg

Kantvreugde zei

Hallo Frouwkje,
Wat een wolk van een baby, geniet er maar van.
Veel succes met je operatie en beterschap.
Groetjes Rita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...