maandag 6 juni 2011

Zakdoekdoosje

Hallo allemaal,

Bedankt voor de superleuke reactie's die ik heb gekregen op mijn vorige kaart! Zo leuk om te lezen!

Op 27 mei was de sluiting van de challenge bij Hobbyscrapcard and Gifts. Uit de (helaas maar) 6 inzendingen heb ik gewonnen en mag ik voor deze keer gastdesigner zijn. De nieuwe challenge is een zakdoekdoosje. Het patroon heeft in Magnolia Ink no.1 van 2011 gestaan. Diegenen die het patroon niet hebben kunnen het via het emailadres van Hobbyscrapcards and Gifts opvragen.
De challenge loopt tot 24 juni a.s. om 17.00 uur.


Het papier wat ik voor dit doosje heb gebruikt is van Maja Design -Fika-. De stempel Tilda is van Magnolia.
De randen heb ik bewerkt met Distress Ink Vintage Photo.
Met een Nestabilitie Standard Circle heb ik Tilda uitgesneden, daar om heen een rand uitgesneden met een Nestabilitie Classic Scalloped Circle Small.


Het ovaaltje, om een zakdoekje uit het doosje te trekken, heb ik uitgesneden met een Nestabilitie Classic Oval Small.
De tekststempel -voor jou- en -beterschap- is volgens mij van Marianne Design.


De groene rozen heb ik gemaakt met een creatable -LR0163-. Een paar ecru kleurige rozen erop geplakt en bewerkt met Stickles Star Dust.


Plakparels gebruikt om het geschulpte randje en een paar op de hoeken.
De nylon vlinders heb ik bij Hobby shop Agnes vandaan. Daar heb ik ook mijn acryl flowers gekocht en metalen hoekjes!!! Heeft wel niets met dit doosje te maken..........maar, omdat ik het over Hobby shop Agnes had, wilde ik het even aan jullie doorgeven. Misschien hebben jullie er iets aan?

De copics die ik gebruikt heb:
E93 (blos) E51-53 (huid)
G94-G85-YG63 jurk en strik
E44-43-42 haar

Ik ben benieuwd wat jullie van het doosje vinden en wens jullie nog een hele fijne avond!
                  
                   Veel liefs,
                  Frouwkje.

13 opmerkingen:

chantal en sygrid zei

schitterend doosje frouwkje
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Aartje zei

Wat een schitterend doosje is dit, eigenlijk te mooi om te gebruiken....
Groetjes Aartje

Angelique zei

schitterend en wat een prachtige details heb je gebruikt!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig doosje heb je gemaakt, heel mooi met dit papier, de vlindertjes passen er heel mooi bij.

groetjes jolande

Marianne zei

Ik vind hem schitterend, Frouwkje
Groetjes Marianne

Chantal zei

Hoi Frouwkje, ik kwam erachter dat ik nog helemaal geen volger van je was. Ik was zo gewend je op andere plekken tegen te komen hi hi, maar ik heb je website nu bewonderd en ben ook graag volger hiervan geworden. Tot snel weer ergens op het www. Groetjes, Chantal

Marlies zei

Wat een mooie doosje heb je gemaakt, echt prachtig!! Super mooie details en prachtig papier!
groetjes, Marlies

Dineke zei

Prachtig doosje frouwk, heel mooi gemaakt, mooi papier en afbeelding, je zou er bijna verkouden van worden.
Super.
Liefs, Dineke

KarinsArtScrap zei

een prachtig doosje frouwkje, je papier en stempel zijn heel mooi.
heel mooi afgewerkt.

groetjes karin

Margreet zei

Wat een schitterend doosje.
Past allemaal zo mooi bij
elkaar je bloemen en je papier.
Groetjes Margreet

Kim zei

Je zakdoekdoosje is prachtig! Daarvoor zou je bijna willen gaan snotteren! Haha!

Groetjes Kim

Agnes zei

Wat een schitterende creatie is dit!
Super mooi afgewerkt!!
En oooo, dacht dat ik al volger van je was, maar............dat is een andere Frouwkje zonder W....:):)
Dus bij deze meld ik me meteen aan.
Groetjes, Agnes

Unknown zei

Dat ziet er mooi uit dit zakdoeken doosje. Heel mooi gemaakt.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...