woensdag 5 januari 2011

Trouwkaart

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik voor controle terug geweest bij de oogarts, het is allemaal goed.
Wel moet ik voor controle over 3 weken terug komen.
Ik zat er wel niet echt over in, maar toch fijn om te weten dat het in orde is.
In het vorige bericht heb ik geschreven dat mijn schoondochter in verwachting is.
Nu leek het me wel leuk om de kaart die ik voor hun trouwen (dat was vorig jaar) heb gemaakt te laten zien.
De kaart komt uit een boek van Anneke Oostmeijer en ik heb het geschilderd met Pintura.



Omdat ze graag geld wilde en ik het niet zo leuk vond om in een envelopppe te doen heb ik ook
2 cadeaudoosjes voor hun trouwdag gemaakt.



Ik heb ook een nieuwe kaart klaarliggen, morgen even een foto van maken.
Daarna ga ik weer verder met mijn kaarten voor het supplement van Pergamano.
2 kaarten zijn al klaar, met de 3e ben ik bezig. In totaal zijn het 4 kaarten.
En zoals ik al eerder zei, deze kaarten zijn speciaal ontworpen voor de supplementen en kan ik helaas niet laten zien.
Met het maken van de kaarten voor het supplement gaat best wel aardig wat tijd in zitten, dus als je even geen berichten ziet.....................

En................de nieuwe volgers van mijn blog heet ik van harte welkom en veel plezier bij het bekijken van de kaarten!!
Voor degene die dit berichtje nu nog lezen, welterusten!!!!
  
                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

4 opmerkingen:

Lia zei

schitterend kaartje heb je gemaakt
liefs Lia

Lia zei

Schitterende creaties, geweldig leuk ook.
Knap hoor die pergamanotechniek!!

groetjes Lia

k@rin zei

hallo frouwkje,

prachtige creaties.

Ik heb wel een vraagje. Dat gridwerk van dat vrouwenkleedje, is dat van een gridmal of zo? Ik heb dat al zo veel keren gezien die tekening, dat ik me afvraag van waar dat komt.
groetjes karin

Wil zei

heel erg mooi zeg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...