zondag 1 januari 2023

May all your dreams and wishes come true

Hallo allemaal,

"May all your dreams and wishes come true".
"Mogen al je dromen en wensen uitkomen", dat wens ik jullie voor het nieuwe jaar.
 
 
Toch nog weer een kaartje met het Northern Lights........vind ze zo leuk om te maken.
Het Northern Lights heb ik gemaakt naar een idee van Natasha (blog Palm Trees & Pogo Sticks)

De Distress Oxide die ik gebruikt heb: Black Soot, Chipped Sapphire, Hickory Smoke, Twisted Citron, Peacock Feathers, Hickory Smoke.
Voor de stempels heb ik Versafine Nocturne en Morning Mist gebruikt.

Lavinia Stempels:
- LAV 266 Star Gazing
- LAV168 Spring Trees
- LAV151 Slender Mushrooms Mini
 
De tekst is van Marianne Design -Wishes- CS1079.
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne avond verder!
 

 
 




Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...