zaterdag 14 januari 2023

By The River

Hallo allemaal,

Deze kaart had ik vorig jaar november al gemaakt, maar nog niet laten zien.
Ik heb het gemaakt m.b.v. een YouTube tutorial van Lisa Taggart -By The River-.
De stempels van de bomen, de kleinere bladeren/bloemen en bevers zijn van Lavinia Stamps.
De kleurige achtergrond is gedaan met Distress Oxide.
Ik vind het wel mooier blenden als de gewone Distress Ink, zeker op groter formaat 
(dit is A-5 formaat).
En ook voor de 'sprookjesachtige sfeer' vind ik het mooi.


Alles geprobeerd na te maken (met ongeveer dezelfde materialen).
Ik vind dit soort plaatjes zo onwijs leuk!!! Sprookjesachtig mooi :-D
Ondanks dat het nagemaakt is vond ik het een hele uitdaging en ben er heel erg blij mee!!
Deze gaat in mijn grote Art Journal ;-).
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor het langskomen en een hele fijne dag verder!





3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat prachtig Frouwkje, net wat je zegt "sprookjesachtig mooi ". Niets mis met namaken, zeker om een techniek goed onder de knie te krijgen is dat handig. Die bevers zijn schattig en de kleuren voor het bos en de lucht prachtig. De witte accentjes brengen het geheel nog meer tot leven vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Marlies zei

Een hele mooie sfeervolle kaart. Prachtig gekleurd! groetjes, Marlies

Doris knippenenplakken zei

Wow...Wat een prachtig sprookjes sfeer heb je gecreƫerd Frouwke. Knap gedaan! Groetjes, Doris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...