zondag 2 augustus 2020

Your imagination is a weapon of mass destruction against every day reality

Hallo allemaal,

Voorlopig even de laatste art journal pagina op deze manier.
Ik ben weer aan het kleuren met mijn Copic Markers ;-)

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Your imagination is a weapon of mass destruction against every day reality.
Vertaling: Je verbeelding is een massavernietigingswapen tegen de dagelijkse realiteit.
Prachtige tekst vind ik!!
Deze pagina heb ik, met de technieken die ik geleerd heb uit de lessen van Kate Crane, zelf verzonnen ;-).

De achtergrond is weer gedaan met Acrylverf van Cadence.
De stempels zijn van Studio Light, JMA Collectie en Carabelle Studio -SA60285-.
Een mask (voor de zwarte rondjes) gebruikt van Dutch Doobadoo.
Ook nog Distress Crayons en Stabilo Woody 3 in 1 dikke potloden gebruikt.
De tekst is van Art By Marlene -StickerBM02-.
Het rondje in het midden met het meisje komt uit een Die-cut block van Art By Marlene
-A5Stansblok BM05-.
Rub-on vlinders van Tim Holtz -#TH94047-.
Archival inkt voor de teksten.
Ik heb nog wel meer gebruikt, maar het is gewoon teveel om op te noemen :-P.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne dag!!






























5 opmerkingen:

CraftinGranny zei

Truly a work of art!
Hugs, Carol

Marlies zei

Een hele mooie creatie Frouwkje. Mooie kleuren. groetjes, Marlies

Aartje zei

Helemaal over op mixed media? Het gaat je goed af, levert mooi resultaat op.
Groeten, Aartje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kleurrijke pagina Frouwkje. Ook in de rondjes heb je een mooie tekst gestempeld. Ik heb even in de vergroting zitten kijken en er gebeurt heel veel op je pagina. Knap hoe je het allemaal mooi weet te combineren.
Lieve groetjes Miranda

JOKE zei

Superkleuren weer!!! Je hebt ook deze techniek weer tot in de perfectie onder de knie....
Liefs Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...