woensdag 5 augustus 2020

Kit and Clowder Monthly Marker Class September 2018

Hallo allemaal,

Na alle mixed media pagina's kreeg ik toch weer heel veel zin om te kleuren met mijn Copic Markers.
Dat blijft toch mijn grootste passie :-D

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Deze les, van Kit and Clowder, is van September 2018 en heb ik dus gekleurd met mijn Copic Markers.
Ook de digi is van Kit and Clowder -Giraffe Jungle Jam Scene-.

Wel ben ik heel blij dat ik even een 'uitstapje' gemaakt heb met het spelen met de Mixed Media.
Veel geleerd. Ik zal het best nog wel eens gaan doen.
Ik hou echt van allerlei dingen doen en vooral op kleurgebied.
Maar voorlopig weer even kleuren met mijn Copic Markers ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!



5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn toch om zo te kunnen switchen Frouwkje? Ik heb ook meerdere hobby's en soms trekt het een en dan weer het ander. Heerlijk vind ik dat. Deze afbeelding heb je weer heel mooi tot leven gebracht met je kleurtalent. Schattig die giraffen.
Lieve groetjes Miranda

CraftinGranny zei

I love this image! You've inspired me to get back to my lessons at Kit & Clowder. Coloring is amazing and your card is so adorable.
Hugs,
Carol

Wil zei

Oh,wat een lief tafreeltje ,
En super mooi gekleurd,komplimenten hoor.
Toevallig dinsdag mijn copics weggegeven.Aan mijn neef die een tekencurses volgt.Ik doe er helemaal niks meer mee,en hij was er super blij mee .
Anders staan ze te verdrogen en dat is ook jammer

Groet WIL

JOKE zei

Na alle mixed Media ben ik toch blij om weer een mooie copic kaart te zien...
Ik blijf me verwonderen over de techniek...het is net of het zo uit een boek komt!!! Geweldig..........
Liefs Joke

Marlies zei

Het schattige plaatje heb je geweldig gekleurd Frouwkje! groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...