woensdag 12 februari 2020

Kit and Clowder Monthly Pencil Class Oktober 2017

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de potlodenles van Kit and Clowder van Oktober 2017 laten zien.
De digi is van Whimsy Stamps.
Ik zie het nu niet in de webshop staan, maar ze hebben heel veel digi's met onwijs leuke pinguins ;-)

'klik' op de foto voor een vergroting

Het was weer een superleuke les.
Alles gekleurd met mijn Prismacolor Premier Potloden.
De achtergrond met de bomen zelf getekend/gekleurd met behulp van de video tutorial.

Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!







5 opmerkingen:

Marja zei

Wow deze is ook weer supermooi!...mooie achtergrond en Whimsy is altijd goed zijn zulke leuke digi's.
Heb ook weer een les af deze ga ik dadelijk op mijn blog zetten.
Groetjes Marja.

JOKE zei

Leuke stempel, mooie achtergrond en zoals altijd weer schitterend ingekleurd...het makkt kennelijk niet uit wat je in de handen hebt, copics of kleurpotloden, het is altijd even mooi!!!!
Liefs Joke

Marlies zei

Wat heb je de schattige digi geweldig gekleurd Frouwkje! Prachtig. groetjes, Marlies

Wil zei

Oh,Frouwkje,wat is ie weer leuk,mooi,prachtig gekleurt.Ik geniet elke keer weer van je kleurwerk !!!!

Het gaat nu redelijk met mij,bedankt voor je belangstelling !!!

Groet WIL

Aartje zei

Wat een prachtig kleurwerk heb je hier weer gedaan Frouwkje. Een plaatje!
Groeten, Aartje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...