dinsdag 18 februari 2020

'Braids in my hair' colouring class

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de bonus class van december 2019 laten zien.
Deze is weer van Alyce Keegan en in deze les ging het vooral om het kleuren van het haar/de vlecht.
Echt weer veel van geleerd.

Helaas waren sommige Copic Markers wat vettig.
Ik weet wat ik daar aan kan doen, maar het lukte me toch niet om het goed te krijgen.
Misschien lag het ook aan de brushpunten. Maar die heb ik even niet op voorraad (zit er wel op te wachten).
Dus toch gewoon maar doorgegaan. Misschien dat ik haar nog een keer kleur in andere kleuren.
Ondanks dat het dus even tegenzat, ben ik toch wel tevreden over het kleurwerk.

De digi is van Conie Fong -Braids in my hair- en is in de no lines techniek gekleurd.
Deze digi is 'cropped'. Ik ga haar waarschijnlijk nog helemaal een keer kleuren en dan een kaart ermee maken.


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag/avond verder!!





5 opmerkingen:

Marja zei

Er is zeker niks mis met je kleurwerk ...het is prachtig!!
Heb deze les ook uitgeprint klaar liggen maar ik ga hem denk ik eerst met de potloden doen.
Groetjes Marja.

Marlies zei

Wauw schitterend gekleurd Frouwkje! groetjes, Marlies

Scraptastisch zei

Heel knap gedaan weer Frouwkje wat een mooie haren heb je gekleurd!!!!
xx Gerie

JOKE zei

Hoezo niet tevreden??? Dan ben ik toch wel héél benieuwd hoe de volgende zal worden ;-))
Liefs Joke

Wil zei

Frouwkje,
Ik maak een hele diepe buiging voor jou.
Zo hartstikke mooi !!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...