vrijdag 15 maart 2019

Yupo papier, Gelli Plate en Light Markers :-D

Hallo allemaal,

Dit keer even een zeer snel en kort bericht ;-)

Ik heb me vandaag even heerlijk uitgeleefd met Yupo papier, Gelli plate en Light Markers van Studio Light en een aantal stempels.

Dit is mijn allereerste probeersel hiermee....en er volgen er echt nog wel meer!!
Ik heb het gemaakt met behulp van de video Tutorial van Diny Sprakel.
Dit is de LINK


En de foto van mijn kleine (ronde) kaartje (coin, 6 1/2 cm).

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!
Bedankt voor jullie bezoekje!!
Ik wens jullie een hele fijne avond en weekend :-D




4 opmerkingen:

JOKE zei

Het is supermooi!!!
Ik ben nu al benieuwe naar de volgende...
Liefs Joke

Wendy Koorevaar zei

Jee wat gaaf is dit Frouwkje! Ik denk dat het ook erg leuk werken is met de gelli plate, heb er weleens een filmpje van gezien.

Liefs,
Wendy

Wil zei

Wauwww ,mooi hoor !!!
Prachtige kleuren ,Frouwkje

Groet WIL

Marlies zei

Wat een mooie chique kaartje. Mooie kleuren en een leuk techniek. groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...