donderdag 14 maart 2019

Kit and Clowder Monthly Markers Class Februari 2019

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag weer een maandelijkse les laten zien.
De les is van Kit and Clowder (Alyce Keegan).
De digi is van Kit and Clowder -Playful Puppies- en was gratis bij de les.

Af en toe schaf ik toch nog een maandelijkse les aan.
Deze vond ik zoooooo superleuk!!!
Ik heb het hele plaatjes gekleurd in de 'no lines' techniek met mijn Copic Markers.


'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Voor degene die het leuk vinden..............even wat stappenfoto's:











En de laatste foto, zelfde als de eerste foto ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Voor mij was het weer supergaaf om een afbeelding te kleuren van een les!!

Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne avond!!






5 opmerkingen:

Margo zei

Wauw Frouwkje wat een prachtig kleurwerk !
Groetjes
Margo

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf om de verschillende fases van je kleurwerk te zien Frouwkje. Het eindresultaat is weer prachtig.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Heel leuk om te zien hoe je zonder lijntjes kleurt...super knap vind ik wat je doet, maar dat wist je al hè! Zo krijgen we de regendagen wel om met onze hobby, maar volgende week word het beter!
xx Gerie

Wil zei

Oh ,Frouwkje ,je kleurwerk is weer super gaaf,Leuk om je stap voor stap te zien.

Groet WIL

Marja zei

Supermooi kleurwerk!!..mooi de stap voor stap foto's erbij.
Ben meteen maar volger geworden.
Groetjes Marja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...