woensdag 21 november 2018

Kit and Clowder Monthly Pencil Class Juli 2018

Hallo allemaal,

Dit keer wil ik jullie graag de maandelijkse les van Juli 2018 laten zien.
Gekleurd met mijn Prismacolor Premier potloden.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De digi is van Tiddly Inks -You and Me-.
Weer zooooooo veel geleerd. De hele achtergrond (behalve de pergola met bloemen) zelf getekend met behulp van de video tutorial :-D
Ook de sluier heb ik zelf eromheen getekend, ook m.b.v. de video tutorial ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Fijn dat jullie weer langs zijn geweest :-D
Ik wens jullie een hele fijne dag!





1 opmerking:

Scraptastisch zei

Ikval vast in herhaling Frouwkje, weer knap gedaan je kleur en tekenwerk!
xx Gerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...