zaterdag 17 november 2018

Kit and Clowder Monthly Markers Class Juli 2018

Hallo allemaal,

Ik ga nog even door met jullie te laten zien wat ik vanaf april heb gekleurd.
Haast niet of niet geblogd en ook niet op facebook geweest, maar wel veel gekleurd dus.......
Ik heb nu ook de Animal Class af...........dus ga ik ook weer andere dingen doen....zoals kaarten maken ;-)

Vandaag wil ik jullie graag de maandelijkse les laten zien van Juli 2018.
Deze is weer gekleurd met mijn Copic Markers.
Weer onwijs veel geleerd!!! Superleuk om de boom en de auto te doen.
De hele achtergrond zelf getekend (met behulp van de video tutorial ;-) )

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De digi is van Tiddly Inks -Honeymooners-.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!



3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Voor mij blijft het kunst hoor watje hier laat zien Frouwkje. Ik kan zelf helemaal niet tekenen en vind dit zo knap. Ook wat je ingekleurd hebt is weer mooi gedaan...die glans op de auto, net echt.
Lieve groetjes Miranda

Wil zei

Frouwkje,wat is je teken en kleurwerk super mooi.
Ook ik vind het hartstikke knap.
Komplimenten hoor.

Groeten WIL

Marlies zei

Wauw schitterend gekleurd Froukje en je hebt er een hele mooie achtergrond erbij getekend. Heel knap! groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...