woensdag 20 september 2017

Kit and Clowder Monthly Markers Class September 2017

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de maandelijkse les van deze maand laten zien.

Ik hou er heel veel van om 'poppetjes' te kleuren.
Maar deze les vond ik toch wel onwijs leuk!!
En weer zoveel geleerd ;-)
Ik ben er zoooooo blij mee en (stiekum) best wel een beetje trots op.
Al die jaren van oefenen en lessen volgen......het heeft geholpen ;-).

Maar......wat het belangrijkste is....ik heb er heel veel plezier in!!!

Ik merk ook best wel dat het iedere maand wat makkelijker gaat.
Er zullen best nog wel eens moeilijke lessen komen....maar dat is leuk...als je het allemaal wel kan en weet dan hoef je ook geen lessen meer te volgen ;-)
En.........ik leer graag....dus dat is helemaal niet erg ;-)

Alles is weer gekleurd met mijn Copic Markers (in de 'no lines' techniek) :-D

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De digi is van Poppy Power -Tulips-

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien!!
Bedankt voor het bezoekje (en eventuele reactie's....altijd leuk...) en ik wens jullie een hele fijne avond!!


4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig gekleurd weer Frouwkje. Ik vind dit zó knap, al die natuurlijke kleurschakeringen. Voor mij blijf je een kunstenares hoor :)
Lieve groetjes Miranda

Wendy zei

Ik moet mijn mond altijd met mijn hand dichthouden als ik jouw blog bezoek Frouwkje. Want van verbazing valt ie zomaar open! Wat een ongelooflijk knappe prestatie, ik zag het op FB al voorbij komen en als ik het hier weer zie blijf ik verbaasd hoe knap jij dit kunt. Inderdaad een kunstenares zoals Miranda al zegt!
Lieve groetjes en goed weekend, Wendy

Haakmuts zei

Ik had hier al een berichtje gepost maar net als op andere blogs is het hier ook weg. Wil alleen maar even zeggen dat ik het super mooi vind wat je hebt gemaakt. Bij mij liggen de Copics te verstoffen want ik kan er niet mee uit de voeten, misschien toch maar eens lessen gaan volgen.

Hege zei

All I can say is WOW! Your coloring looks just like Alyce's! You are one of the most talented colorists I have the the pleasure to follow!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...