woensdag 13 september 2017

Always be yourself......unless you can be a mermaid.....

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden dat ik een kaart gemaakt heb....;-)
Zo superleuk om weer te doen.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De digi is van Whimsy Stamps -Mermaid-
Bij de Kit and Clowder groep (facebook) is er een party gaande (ik geloof tot 15 september), met allerlei freebies en prijzen. Alyce Keegan viert daar haar 15.000 members :-D
Dit was één van de freebies. Te leuk om niet gelijk te gaan kleuren en er een kaart mee te maken ;-)
De kaart zelf is 20 x 15 cm en het plaatje 12 x 10,5 cm.
Het papier is van We Are 3 Digital Shop.
Weer eens iets anders als de papierblokjes ;-). Ik vind niet alle papiertjes uit zo'n blok leuk. Dus heb ik de achterkant van sommige papiertjes gebruikt om het digital papier mee af te drukken.
Dat gaat prima!! En je hebt gelijk de goede dikte van papier ;-).
Ik heb van de digital shop deze printjes gebruikt:
- Watercolor Batik 2 Purple
- Watercolor Batik Blue
- Watercolor Batik Cloudy Day
- Tekst Seaside Photo Pase (de kleur hiervan heb ik veranderd in WORD, passend  bij de kleur van mijn kaartje) ;-)


De rand van deze kaart heb ik gemaakt met een stans van NoorDesign -6002/0662- (gekocht bij Hobbyvoordelig in Delft, zie het nu niet in de webwinkel staan)
De stans heb ik nog bewerkt met Distress Ink -Mermaid Lagoon- (heel toepasselijk ;-) )
De 'bubbeltjes' die je ziet heb ik gemaakt met een stans van Memory Box -Small Ringlets-
De bloemen komen uit eigen voorraad en daar heb ik nog wat Diamond Stickles opgedaan.
Het glazen flesje tussen de bloemen heb ik gevuld met piepkleine schelpjes.
De waterdruppels (Dew Drops) heb ik ooit eens gekocht bij Ebbies Hobbyshop.
De link is naar 'heldere' Dew Drops. Toen ik ze kocht hadden ze deze ook in het licht blauw, die zitten dus op mijn kaart.
Onderaan zie je nog een bedeltje met een zeepaardje.
Onder en boven de bloementros heb ik nog wat schelpen bevestigd.


De swirl onder de bloemen is gemaakt met een stans van NoorDesign -6002/0163-
Wat heb ik die stans ook al veel gebruikt!! :-D
De zeepaardjes zijn gemaakt met een stans van Memory Box -Swimming Seahorses-
Ik heb ook nog de standaard van NoorDesign gebruikt -6002/0290-.
Onderaan bij dit bloementrosje heb ik nog een bedel schelpje bevestigd.
De paarse plakparels heb ik ooit eens gekocht bij zo'n 'goedkope' winkel ;-)


De Copic Markers die ik gebruikt heb:
- Huid/blos: E04-E11-E21-E00-E000/R20
- Haren: BV29-V17-V04-V01
- Lippen: V17-V01
- Ogen: BG49-BG23
- Schelp: BG49-BG45-BG23-YG41
- Staart: Montly Class mei 2016 van Kit and Clowder

Achtergrond:
Background two van de Monthly Class 2016, Background Workshop Vol III
Ik heb alleen de kleuren veranderd:
B99-B18-BG45-BG11 en various ink BG11

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
- Aurora Wings - Challenge #56 Anything Goes-
- Digi Choosday -WK 37 Anything Goes-
- Inky Chicks -Challenge #88 Use you favourite colour (s)
- Noor Design UK -September Challenge -Layers-

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Ik heb er veel plezier in gehad!! :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne dag!!!



7 opmerkingen:

marion zei

wauw wat onwijs mooi, zoals altijd fantastisch gekleurd en mooi bijpassend papier en tekst. Heel gaaf weer en wat een leuke tip van het niet zo leuke papier uit een blokje,ga ik onthouden. Hele fijne dag, liefs, Marion

lenywim35 zei

Lang geleden, maar zeker niet verleerd. Het is een echt WOW kaart. En zo mooi ingekleurd. Gaaf. grts leny

Petra zei

Je hebt wederom een prachtige kaart gemaakt. Mooi gekleurd zoals altijd en de opbouw van de kaart past er perfect bij. Bedankt voor de tip van het papier.
Lieve groet,
Petra

Mitzi Sato-Wiuff zei

Hi, Froukje! Mitzi from AWCB here. Just saw your comment, and wanted to let you know that I was able to resolve the linky tool issue. Please come and join our ATG challenge when you're ready. ^_^
https://aurorawingschallenge.blogspot.com/2017/09/challenge-56-anything-goes.html

DonnaMundinger zei

Gorgeous coloring and details, Frouwkje! Amazing work! Thanks so much for joining out Anything Goes challenge at Aurora Wings. xxD

GalFridayStamping zei

What a lovely creation! Thank you so much for joining us at Polkadoodles Digi Choosday and best of luck with your entry.

Jane DT for  http://https://digichoosday.blogspot.co.uk

Eulanda zei

WOW your coloring is PHENOMENAL!!! I could sit and stare for hours! And using those dew drop pieces was very clever!! Thanks so much for joining us for this month's challenge at Noor! Design UK "Layers". Good luck! Hugs!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...