zondag 23 april 2017

Kit and Clowder Monthly Class April 2017 (1)

Hallo allemaal,

Weer een les gedaan van Kit and Clowder :-D
Deze is van april 2017.
Weer ontzettend veel geleerd ;-). De achtergrond op deze manier kleuren vond ik ook erg leuk!!

'klik' op de foto voor een vergroting :-)

De digi is van Mo's Digital Pencil -Sparkle-

Nu ga ik dezelfde digi nog een keer kleuren maar dan in pastelkleurtjes ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-)
Bedankt voor jullie bezoekje :-D
Fijne dag!!

 

5 opmerkingen:

Aartje zei

Leuk dat zelfs jij nog steeds weer iets nieuws kunt leren op kleurgebied (voor mij ben je al een expert hoor). Het resultaat is weer prachtig.
Groeten, Aartje

Marijke zei

Super gekleurd. Ziet er heel moeilijk uit, vind kleuren wel heerlijk om te doen, maar mijn copics raken een beetje leeg! Groetjes Marijke.

Scraptastisch zei

Ik vind die digi's ook altijd zo leuk om te zien Frouwkje en wat heb je er weer een mooie achtergrond bij gemaakt! Ook je monsters nog even bekeken haha...wat grappig voor de kinders!
Fijne zondag verder en lieve groetjes van Gerie

lenywim35 zei

Dit i s weer prachtig gekleurd Frouwkje. Doe het je niet na.Trouwens ook nimmer gedaan zo mooi. Kan er naar blijven kijken. grt leny

Alexandra♥ zei

Amazing coloring Frouwkje! You totally rocked this image!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...