maandag 17 april 2017

DDBD Monsters

Hallo allemaal,

Vorig jaar was ik al van plan om iets met deze monsters te doen, maar het kwam er maar niet van.
Ik had er een paar weken geleden wel één gedaan, maar vond het niet zo leuk geworden.
Mijn kleinzoon zag het monstertje en hij vond het wel leuk!!
Of ik er ook één voor hem kon maken.
Natuurlijk ;-), doe ik dat. En dan natuurlijk ook één voor zijn broertje.
Even gevraagd in welke kleuren het moest worden.

Daarna aan de slag gegaan :-D

'klik' op de foto voor een vergroting :-D

Er zijn 5 verschillende monsters van DDBD.
Dit is Monster 5 -460.440.025-.
De ogen, neus en mond komen van een DDBD Dutch Paper Art A5 vel Monster Faces -472-948.033-.

Casper (onze oudste kleinzoon) wilde graag een monster met groen en paars.

Onder de ogen heb ik gestempeld met een Crealies Bits & Pieces stempeltje CLBP70.
Ik heb een paar van deze stempeltjes aangeschaft. En wat zijn ze leuk!!!!! 

Voor beide monsters heb ik de volgende masks gebruikt:
- Mask stencil A-4 (Pronty)"gel" Bubble  -470.803.035-
- DDBD Dutch Mask Art A5 Ghosts -470.715.044-.
- Noor Design ATC Stencil Spinnenweb
- DDBD Dutch Mask Art A5 Stripes -470.715.105-
- DDBD Dutch Mask Art A5 Geometric Tiles -470.715.035-

Ik heb de monsters op kleur gebracht met mijn Copic Airbrush en de bovenstaande masks.
Daarna heb ik nog gestempeld met Memento Dew Drops.
Voor bovenstaande monster met de kleuren Bamboo Leaves en Grape Jelly en de stempeltjes van Crealies CLBP 07 en 71.

Voor de wenkbrauwen en om de ogen, neus en mond heb ik gebruikt gemaakt van de Copic Multiliner black 0.5.
Ik heb Acryl verf wit gebruikt voor de nagels.


Thomas wilde graag een monster in rose en geel.
Al het bovenstaande gedaan.
Daarna gestempeld met Memento Dew Drops de kleuren Peanut Brittle, Love Letter en de stempeltjes van Crealies CLBP 07 en 71.

De Copic Markers die ik gebruikt heb:
Voor de groen/paarse monster:
- V17-V15-V12
- YG67-YG63-YG61

Voor de rose/gele monster:
- R46-R85-R83-R81
- Y26-Y08-Y18

Ik ben benieuwd hoe jullie ze vinden!! Ik vond het erg leuk om te doen. Ook weer heel leuk om met mijn airbrush te werken ;-).
Mijn kleinkinderen waren er ontzettend blij mee :-D :-D :-D

Ik wens jullie een hele fijne 2e paasdag, bedankt voor jullie bezoekje en de geweldige leuke reactie's op mijn vorig blogbericht!!




2 opmerkingen:

Aartje zei

Dit is toch wel even heel iets anders dan jouw altijd prachtig gekleurde creaties. Maar ze zijn wel heel gaaf!
Groeten, Aartje

Antoinette Voorn zei

Deze zijn zoooo leuk! En wat mooi gedaan Frouwkje xxx en,groetjes Antoinette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...