dinsdag 13 augustus 2013

It's a Boy!!!!!!!

Hallo allemaal,

Wat is zo'n laatste week toch een spannende tijd.....maar......vandaag was het zover.
Wij zijn weer Opa en Oma geworden :-).
En Casper heeft nu een broertje :-). Hij is geboren om 11.10 uur, weegt 3380 gram en hij heet Thomas. Met de moeder en met Thomas gaat het prima.

met opa op de foto :-)

Voor de felicitatiekaart heb ik deze onwijs leuke digi van Mo Manning -Sumpins wrong- gebruikt. Ik heb hem uitgestanst met een Spellbinder Nestabilitie Classic Squares Large. Het Design Papier is van Authentique -Loyal-.


Voor de knoopjes heb ik wit scrappers touw en blauw/wit touw gebruikt.


De bloemen zijn van WOC. Daaroverheen wat Stickles Diamand gedaan. De randen van de vlinders (van Unique) heb ik gekleurd met Distress Ink Faded Jeans. Onder de bloemen een swirl van Noor gebruikt 6002/0163.


De swirl onder de bloemen is van Noor Design 6003/0014. Het leuke kledinghaakje is van Tim Holtz, daaraan een supergaaf bedeltje gehangen ;-). Het kledinghaakje heb ik aan crispy lint gehangen.


Deze mooie doily is van Noor Design 6003/1004. Daarop heb ik een groene parelstrip van Viviade bevestigd (gekocht bij Hobbyvoordelig in Delft). Achter de doily nog een wit taartrondje bevestigd. Het houten knijpertje komt uit eigen voorraad en heb ik gekleurd met de copic sketch marker B99.


De linkerbinnenzijde. Hier zie je 2 mallen van Noor. De rechthoekige 6002/0146 en de hoekjes 6002/0136.
De tekst is van CC Design -Baby Sentiments-.


Rechterbinnenzijde, hier schrijf ik nog een persoonlijke tekst op. Het stukje cremekleurig cardstock heb ik uitgestanst met de Go Kreate mal Large Frame Frilly #2. Hier ook weer de swirl van Noor Design 6003/0014.


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E11-E21-E000-E0000/R20
Groen: YG99-YG97-YG95-YG93
Blauw: B99-B97-B95-B93
Schaduw/grond: W5-W3-W1-W00 en blender 0

Bedankt voor de supergave reactie's op mijn vorige kaart en voor jullie bezoekje.
Ik wens jullie een hele fijne avond!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

22 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi Frouwkje,
Van harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2de kleinzoon Thomas! Het blijft altijd weer een hele bijzondere gebeurtenis, ga er lekker van genieten met z'n allen. En je kaartje had je al voor die tijd gemaakt want dat kan nooit zo snel, hihi. Het is een beeldig kaartje en weer zoveel moois op te zien!! Prachtige kleuren heb je gebruikt en een groene parel strip heb ik nog niet gezien!
Fijne dagen en liefs van Gerie

Marcella zei

Hoi Frouwkje

GEFELICITEERD met jullie kleinzoon .
Geniet er van .
En de kaart is prachtig .
Groetjes Marcella

Crea Jackie zei

Van harte gefeliciteerd :D

Aartje zei

Hallo Frouwkje, van harte gefeliciteerd met deze prachtige kleinzoon met deze mooie naam (onze zoon heet ook Thomas!)
Geniet van elkaar.
Wat een prachtige kaart heb je voor deze kleine man gemaakt, schitterend.
Groeten, Aartje

Frouwkje zei

Dank je wel Gerie. Het is zeker bijzonder en genieten doen we hoor :-). Nee.....zo snel ben ik echt niet met een kaartje maken. Meestal ligt het wel een paar dagen op mijn bureau. En dan doe ik er af en toe een paar uurtjes wat aan. Werkt voor mij het prettigste ;-).
Liefs, Frouwkje

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd Frouwkje, wat een prachtig jochie, het genieten kan weer beginnen, schitterend kaartje heb je gemaakt, ik vind hem weer super.
Liefs van Anita

Marjan zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon ! Geniet er van !!
En wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg.

Groetjes, Marjan

Margreet zei

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon, geniet er maar lekker van.
en wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Antoinette Voorn zei

Van harte gefelicteerd met de julie kleinzoon , zeker heel trots??? Mag ook wel hoor met zo een lieve opa op de foto...hihihien je kaart is gewoon weer super mooi en veel prachtigs op te zien !

Gr ANtoinette

Angela zei

Proficiat met de geboorte van jullie kleinzoon.... heel veel geluk en gezondheid gewenst!!!
Je kaart is weer helemaal geweldig Froukje; hele mooie kleuren en schitterende detials; toppie!!!
grt Angela

Marianne zei

Hij is helemaal toppie.
En gefeliciteerd met je kleinkind.
Groetjes, Marianne

nans'creablog zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon Frouwkje. Hele mooie naam (mijn zoon heet ook Thomas haha).
Op je kaart is ook weer zoveel moois te zien. Hij is prachtig hoor.

Groetjes,
Nans

Wil zei

Frouwkje,gefeliciteerd en ook je man,met de geboorte van jullie kleinzoon.

Je kaart voor de kleine man is een plaatje !!!

Groeten WIL

Corrie zei

Hallo Frouwkje,
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon, geniet ervan! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

Groetjes Corrie

lenywim35 zei

Opa en Oma en papa en mama gefeliciteerd met Thomas. Behioorlijk op gewicht en de wereld is toch al zo groot om te groeien.
Veel geluk.
gr leny w
PS je kaart is super geworden.

Merian Creatief zei

Prachtige kaart, en proficiat met je kleinzoon?

Pee’s Atteljeeke zei

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe kleinzoon en wauw wat een mooie kaart.
Echt een toppertje.

Petra zei

Froukje van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Geniet ervan en wat een leuke foto opa zo trots met kleinzoon in zijn armen. Een mooie kaart voor een mooi mannetjes.

Veel geluk en vooral gezondheid voor Thomas

liefs,
Petra

Anja v K@@rten zei

Gefeliciteerd met dit nieuwe leven......maar ook je creatie is SUPER mooi!!! en zo prachtig verzorg en afgewerkt!
Groetjes, Anja

Tinie zei

Gefeliciteerd opa en oma!!! Super nieuws, is altijd spannend. Wat heb je een beauty van een kaart gemaakt!!!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon Frouwkje en Gerard
En wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.
Groetjes Mirjam

jolanda zei

van harte gefeliciteerd en heel mooi kaartje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...