zaterdag 3 augustus 2013

I love Summer

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een vintagekaartje laten zien. Deze 'strand' plaatjes vind ik zo geweldig leuk!! Ik ben zelf ook 'gek' op het strand. Dit leuke plaatje komt van een A-4 velletje van Nellie's Vintage -NEVI005-Seaside. Het plaatje heb ik gemat op een Spellbinder Fleur de Lis Squares. Het designpapier is van Maja -Life by the Sea-. Aan de linkerzijkant heb ik een On the Edge -Distressed Doily- van Tim Holtz gebruikt. Er 'piept' ook nog net aan de boven- en (boven de 'grootste' vogel) onderkant 'kant' onderuit.


Deze kaart had ik 12 juni al klaar.............maar........ik wilde het toch wel heel graag op het Hobbyhome-Hobbyartikelenblog laten zien. Er kwamen nog meer kaarten tussendoor maar nu kan ik deze kaart dan eindelijk plaatsen;-). Ik heb de sketch van de maand juni van de club 'kaarten maken met Tiets' gebruikt. Ook daar kon ik hem dus niet laten zien. Maar goed, dat zijn keuze's die ik maak :-).


Even een close-upje van het middengedeelte. Onder de blauwe roos zie je nog net een stukje van het bedeltje -zeester-. Ook heb ik weer het Frantage gebruikt........leuk spul.......Nu in het wit en een heel klein beetje met het blauwe Frantage.


Het flesje heb ik bij Doe@ding gekocht. De schelpen komen uit eigen voorraad. Het leuke blauwe schelpje komt van het strand ;-). Onder het flesje heb ik een uitgestanste zeester van MD -LR0232- geplakt. Hieronder heb ik een stukje wondgaas gebruikt. Staat zo leuk, vind ik. Onder de bloemen zie je een parelmoerkleurige zeester.


De tekst op het hart van Magnolia -So Wrapped Lovely- had ik gezien bij het 'We love Vintage' blog. Dit heb ik in Word getypt, in de kleur blauw uitgeprint en het hart hiermee uitgestanst. Waarschijnlijk kan je het wel lezen, maar er staat 'footsteps in the sand'. Ik vond het zo'n leuke tekst hierbij :-). Hierop lint, kant en een roosje. Daaronder een leuke bedel -schelp-. De tekst 'fijne verjaardag' is van Noor Design, deze heb ik gestempeld met Distress Ink Chipped Sapphire. De randen, en iets verder naar het midden, heb ik bewerkt met Distress Ink -Old Paper-. De vuurtoren is van Marianne Design -LR0231-.


De tekst 'I love Summer' is van Noor Design en heb ik uitgestanst met een nieuwe tekstballon van Noor -6002/0206-. De hartborder is van Line & Line -1201/006-. Hierop een mooie parelmoerkleurig hart bevestigd. De vogels heb ik van een A3 vel van Pion geknipt, de randen bewerkt met Distress Ink Vintage Photo, en deze verhoogd opgeplakt met sileconenkit. De plakparels zijn van Joy Crafts.


De meeste bloemen zijn van Wild Orchid Craft. De White Fabric Daises heb ik ook bij Wild Orchid Crafts gekocht. Op enkele bloemen Stickles Diamond gedaan. De pin heb ik zelfgemaakt. Ik heb wat glasparels en zilverkleurige spacers en kralen bij EBbies gekocht. De pin die op deze kaart zit heb ik gemaakt met kralen uit mijn eigen voorraad en de zilverkleurige spacers zijn van EBbies.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
Crafts and me -Anything Goes-
Cute Card Thursday -Anything Goes-
GE-We Hobbychallenge - Kleuren challenge-
HobbyVision -Romantische kaart met kant en lint-
Crealing -Challenge Augustus-Vakantie-

Het lijkt erop dat het vandaag een stuk koeler wordt. Hoewel ik heel erg van warm weer hou, is dit misschien wel even lekker ;-).

Hebben jullie trouwens al gezien dat Hanneke van het Hobbyhome-Hobbyartikelenblog de Besties van Sherri Baldy ook gaat verkopen? Ben ik helemaal superblij mee :-)

Ik ben weer heel benieuwd hoe jullie de kaart vinden!
Bedankt voor jullie bezoekje.
Ik wens jullie een hele fijne dag!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

P.S. Vandaag ben ik een dagje weg. Omdat ik altijd modereer zullen jullie de reactie's pas vanavond zien :-). Mocht je je reactie dus niet zien, dan komt dat daardoor. Komt dus allemaal goed......


14 opmerkingen:

Natasja's Kaarten zei

Hoi Frouwkje,

Wat is dit weer een beauty! Prachtige kaart! Ik blijf er naar kijken... Heel mooi en de kleuren/papier is zo mooi!

Groetjes, Natasja

Valentina Pagan zei

OMG!!! Stunning card!!! *_*
Vale ;)

Henriƫtte zei

Wat een prachtige kaart en wat een schitterende details heb je er op verwerkt.
Geniet van je dag vandaag.

Groetjes en een fijn weekend,
Henriƫtte

Lia zei

Je strandkaartje is supermooi, mooie kleuren en veel mooie details, hoe krijg je zoiets in een envelop vraag ik mij steeds af?
groetjes Lia

Wil zei

Frouwkje,wat heb je weer een prachtige creatie neergezet,echt prachtig.
Er is weer heel wat te zien op je kaart.
En bedankt voor de uitleg die je erbij geeft.
Ik steek er altijd weer iets van op.

Groeten WIL

Scraptastische hobby zei

Hoi Frouwkje,
Wat vind ik het altijd knap dat je al die materialen erbij zet! Wat een werk om dat allemaal te typen!
Het is weer een heerlijk zomers kaartje geworden, en een feest om naar te kijken! Er is zoveel op te zien, ik heb er weer heel veel plezier aan beleefd! Suc6 met de challenges.
Liefs van Gerie

Antoinette Voorn zei

Ohhhhhhh kwijl kwijl... hij is azooo gaaaf gemaakt en zoveel mooie details...TOP

Gr Antoinette

Anita Meijer zei

Wauw Frouwkje wat een schitterende kaart heb je gemaakt, een beauty weer.
Liefs van Anita

Karin zei

Prachtig, mooie kleuren hoor!
Gr. Karin

jolanda zei

schitterende kaart

Caroline zei

Hoi Frouwkje,
Wowwww! Werkelijk prachtig kaartje en heel romantisch! Mega veel mooie details! Leuk idee dat schelpenhoekje met dat flesje met minischelpjes! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

Rebelleke zei

Wauw!! Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met onze Challenge!!!

Groetjes, annet van ge-we

Wendy Koorevaar zei

He Frouwkje!

Ik loop wat achter met bloggen maar ik wil je nog even laten weten dat je ik je kaart echt SCHITTEREND vind!
Jee wat een werk zul je hieraan gehad hebben maar het eindresultaat is dan ook super!

Liefs,
Wendy

Katja zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg. Leuk dat je meedoet met onze 'vakantie'-challenge op het Crealing blog.

Groetjes,
Katja (Crealing-DT)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...