woensdag 16 januari 2013

'n hele fijne Dag

Hallo allemaal,

Zoals jullie zien 'ben ik er weer'. Het gaat gelukkig weer wat beter. Niet bloggen en weinig aan kaarten doen vind ik toch wel heel erg moeilijk.....:-(
Ik hoop dat jullie niet al te veel 'last' hebben van de sneeuw. Zelf heb ik van de week gelukkig geen afspraken. Met 1 kruk lopen heeft dan toch ook wel weer nadelen.

 'Klik' op de foto voor een groter voorbeeld

Bij Diny heb ik verschillende cursussen gedaan. Waaronder 'Scandinavisch kleuren'. Deze kleuren zijn meestal oud en vergrijsd en de kleuren zijn licht aangebracht. Het is eerlijk gezegd niet helemaal 'mijn ding', ik hou nogal van veel kleur. De haren heb ik ook met wat minder inkt gedaan, maar ik krijg het geloof ik toch niet helemaal voor elkaar zoals het 'hoort'. Maar eigenlijk vind ik dat niet zoveel uitmaken, zolang ik het zelf maar leuk vind. Toch???
De nieuwe stempels van Magnolia vind ik onwijs leuk met de lange haren!!! Deze lieffie heet Joyful Tilda. Het Dessignpapier is van Maja Design -Fika-. Voor het eerst Kraftpapier van Joy gebruikt. Wat is dat mooi, stevig papier!! Verschillende onderdelen heb ik bewerkt met Distress Ink Walnut Stain. De rand rechts is gemaakt met een mal van Tim Holtz.


De theepot -6003/0020- en het kop en schoteltje is van een stans van JoyCrafts-Noor Design -6003/0022-. Het lepeltje is een bedeltje (het oogje heb ik er met een tangetje 'afgeknipt'). Op het taartrondje erachter heb ik nog een rondje designpapier geplakt.


De bloemen zijn van Wild Orchid Craft. Daartussen nog wat plakparels gedaan. Op de bloemen nog wat Stickles Crystal gedaan.


De tekst is van Noor Design. Ook de label -6002-0144- waar de tekst opgestempeld is. Het kant heb ik bij Hobbyvoordelig in Delft gekocht. Nog een leuk bedeltje van een koffie/theepot er aangehangen.
Op de label heb ik nog twee (uitgeknipt van het designpapier wat ik gebruikt heb) kopjes geplakt.


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E0000-000-21-11/R22-20
Rose: V00-RV95-RV93-RV91
Bruin W00-E43-E42-E41
Haar: E44-43-42-40
Schaduw + grond: W5-3-1-00 en blender 0

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
Fussy and Fancy Friday -Coffee, Cocoa or Tea-
Inky Chicks -Anything Goes-
Magnolia licious Highlites -Anything Goes-
Nederlandse Kaarten Uitdaging -Verjaardag-
Simply Magnolia -Yummy Food-
The ABC Challenge -F for Favourite Tilda Stamp-
Divas by design -Make it girlie-
Hobbyjournaal -Valentijn, met de hoofdkleuren Bruin en Roze-
Crafts and me -something New-
HobbyVision -kaart met veel bling-

Ik geloof dat ik nog nooit met zoveel challenges tegelijk heb meegedaan, hihi, kwam toevallig zo uit...... 

Wat vind ik het fijn om weer terug te zijn!! Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart en kleurtechniek vinden.
Ik wens jullie een hele fijne dag!!

                 Veel liefs,
                Frouwkje.

P.S. Vandaag 'moet' ik nog het e.e.a. doen (waaronder mijn fysio oefeningen), maar ik kom echt één dezer dagen ook weer gezellig bij jullie op bezoek ;-)

37 opmerkingen:

Hanny zei

Wow, wat een schitterende kaart heb je gemaakt, zoveel te zien dus dat is genieten.Fijn dat het weer ietsje beter met je gaan en ja, die oefeningen zijn wel belangrijk hoor, het is voor je eigen bestwil ook al is het niet zo prettig om te doen.
Fijn dat je er weer bent, liefs Hanny

Ghea zei

Wat een schitterend kaartje, en wat een schitterende foto s van jullie kleinkind Casper een plaatje beiden.
Liefs Ghea

Marjan zei

Welkom terug Frouwkje !!
En meteen een goede 'binnenkomer'.
Ik vind het een prachtig kaartje.
En wat je zegt : het is niet erg als het niet precies is zoals het 'voorbeeld'. Als je er zelf maar tevreden over bent.
En dát zou ik zeker ook zijn.

Groetjes, Marjan

Wil zei

Dag Frouwkje !!!!!
Fijn dat je er weer bent.
En met een super gave kaart.
Zo mooi ingekleurd,komplimeten hoor.

Groeten WIL

Anoniem zei

Dit is weer schitterend Frouwkje. Fijn dat je weer terug bent in blogland we hebben je mooie kaarten gemist. Super is deze kaart. Zelf heb ik dit afdrukje er ook liggen en wilde ook iets doen met de Joy crafts mallen. Goede inspiratie opgedaan dus.
groetjes Joke

JOKE zei

Hoi Frouwkje, fijn dat het weer wat beter met je gaat en ik weer kan genieten van een schitterende kaart!!! Super mooi is ie weer....
Liefs Joke

Creahannie zei

Hoi hoi,

Ik vind jou kaart echt SUPER mooi geworden en het is een hele mooie techniek en prachtige kleuren.Je hebt er een echt kunstwerkje van gemaakt!!!Hoop voor jou dat het freubelen goed blijft gaan,
Liefs Hannie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

fijn dat je er weer bent en het wat beter met je gaat, je kaart is prachtig, Tilda is heel mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Christina C. zei

OUTSTANDING WORK.....superb coloring!!!!! Love this exquisite creation!

Ans Gilbert zei

Hoi Frouwkje,
Je kaartje ziet er schitterend uit..super..
Ik sukkel nu rond met een rollator, na ee operatie..hoop dat we allebei snel weer mobiel zijn...

Liefs van Ans

Cinderella zei

Leuk dat je er weer bij bent en terug met een schitterend kaartje
Een fijne middag
Liefs Cindy

Debbie (Little Gingham Bear) zei

Beautiful card - love the soft purple and what a cute Tilda stamp - thanks for sharing it with us at Fussy & Fancy Friday xx

Henriëtte zei

Wat een schitterende kaart en je kleurwerk is prachtig hoor. Leuk dat je weer in blogland bent.

Groetjes
Henriëtte

Wendy zei

Wat een schitterende kaart Frouwkje, prachtig!!! De details die je hebt gebruikt zijn weer ontzettend mooi. Er is altijd zoveel moois te zien op jouw kaarten. Het lepeltje is de kers op de taart!!! Doe maar voorzichtig met dit slechte weer en pas goed op jezelf.
Lieve groetjes, Wendy

Samantha zei

Fijn dat je weer terug bent Frouwkje en doe het rustig aan :)
Je kaart is schitterend met een mooie kleurencombi!
Gr. Samantha

jolanda zei

prachtig kaartje, super mooi en hele leuke details

Marlies zei

Een super mooie kaart! Mooie kleuren en geweldige details!! Je hebt altijd oog voor de kleine dingen die het net speciaal maakt! je hebt Tilda ook geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

Unknown zei

hallo frouwkje
van harte welkom terug op jou blog
hopelijk alles goed met jou ?
jou kaart is prachtig gedaan en de afwerking is zo beauty
ja met een kruk is niet altijd gemakkelijk,zeker in deze weeromstandigheden
veel liefs van marcelline

Astrid zei

Hoi Frouwkje, wat fijn om je weer terug te zien in blogland :)
Ook al is het niet jouw manier van inkleuren, ik vind het prachtig geworden hoor, super !!
Schitterende details erop verwerkt, echt een bjoetie van een kaart !!

liefs Astrid

Wilma zei

Hallo Frouwkje,
Gelukkig maar dat je het bloggen niet kunt missen want nu hoeven wij geen PRACHTIGE kaartjes van jou te missen.
Al is deze manier van kleuren dan niet helemaal jou ding.....ik vind het een GEWELDIG MOOI kaartje.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anoniem zei

Hoi Frouwkje
Fijn dat het beter gaat met je en dat je weer meer gaat bloggen
Ik vind deze kleurtechniek prachtig.
Groetjes Mirjam

Thea zei

Hoi Frouwkje,
Fijn hoor dat het weer beter gaat! En ik vind je kaart helemaal geweldig want ik ben dol op de scandinavische stijl. Prachtige details.
En van sneeuw hebben wij totaal geen last, alleen maar vorst :-)

Liefs
Thea

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Wauw Frouwkje wat een geweldige kaart!!!!

Leuk om weer nieuwe dingen te leren..
Het is echt weer meer dan geweldig..

Ben weer gesmolten voor je kaart ;-)

Lieve groetjes Hanneke

Cordine zei

Schitterend kaartje!
Groetjes
Cordine

heidy zei

Wat een mooi kaartje Frouwkje!!
Groetjes Heidy

Sinikka zei

Wat super dat het al weer beter met je gaat. Je kaart is weer prachtig en ik sta ervan te kijken dat je hebt geschilderd met copics......het is inderdaad oud en vergrijsd. Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar.
Gr. Sinikka

Agnes zei

Vind 'm echt heel erg mooi Frouwkje.
Ik hou wel van die zachte kleurtjes en het is je goed gelukt hoor!
Fijn dat je weer terug bent in blogland!
(we kunnen niet zonder onze hobby) :)
groetjes, Agnes

Chantal zei

Hi Frouwkje, wat ontzettend fijn om weer wat van je te bewonderen en dat dit dus een teken kan zijn dat je op de weg terug bent! Super! Je kaart is wederom fantastisch meis! Lieve groetjes, Chantal

Diana zei

Ik vind hem prachtig Frouwkje, ben wel van de zachtere kleuren. Fijn dat het al wat beter met je gaat.
Groetjes Diana

inge zei

Dit is echt een toppertje Froukje, wat een moie kleuren en details. Geweldig dat je weer meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

Shanna Shands zei

You did a lovely job with your Tilda. Thanks for playing at ABC.

Kim zei

Het is weer een schitterende creatie! Prachtig ingekleurd en ook het lichte kleuren gaat je super goed af.
Groetjes Kim

Anita Meijer zei

Hoi Frouwkje, via via ben ik op je blog terecht gekomen, wauw wat maak jij mooie kaarten zeg, zoals ook deze zo mooi al die details en kleuren, top. Ben dan ook meteen volger bij je geworden zodat ik er nog vaak van kan genieten.
Groetjes van Anita

LilyPuss Cards zei

Gorgeous card ...thank you for joining us at ABC

Hugs
Jan

DesignerDiva zei

I adore Tilda and you have made a great job of this one! Just beautiful
Thank you for playing along at Diva's this week and good luck with our "Make it Girlie' challenge
Hugs Laurie xx

Sheryl zei

How pretty! Your Tilda stamp is adorable and I love your gorgeous die cuts! Such a pretty purple color too. Thank you for joining us at Fussy and Fancy!
Warmest Hugs, Sheryl

Sazzle zei

Congratulations Frouwkje you've been hand picked as one of our Top 5 over at Fussy and Fancy. Please pop over to the challenge to pick up your badge :-)


xx Sazzle xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...