woensdag 2 februari 2011

So many books.....

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een groot luciferdoosje gescrapt.
Lijkt mij erg leuk om b.v. een boekenbon in te doen.
Het papier is van Bo Bunny.
Het tekstpapiertje is van Magnolia Bon Voyage.
De gratis digi stempel is van Elizabeth O Dulemba, daar staan nog veel meer leuke digi stempels!


Voor de zijkant heb ik een MS pons Arch Lattice gebruikt.
Voor de tekst Nestabilitie Label Thirteen.
De tekst is een freebie van TLC.
De randen van het scrappapier heb ik bewerkt de Paper Distresser van Tim Holtz en daarna met Distress Ink Vintage Photo. Verder heb ik nog Stickles Star Dust, knoopjes en een bedeltje gebruikt.


De binnenkant van het doosje heb ik ook bekleed met scrappapier van Bo Bunny.
De stempel heb ik ingekleurd met de derwent potloden: 090, 170, 180, 190, 310, 440, 450, 530, 540, 550, 580, 600, 620 en 680.
Dit luciferdoosje heb ik er voor gebruikt:



En dit zijn de maten:
Je neemt een stuk color core (of ander karton) van 18,2 cm x 12 centimeter.
Deze ril je op 2,5, 9,3 en 11,8 cm.
Ik heb een extra stukje color core voor de bovenkant genomen omdat ik er een rand naast wilde, dit stukje is 9,8 x  12 cm.


Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en wens jullie nog een hele fijne avond.

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.



4 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuk om je luciferdoosje zo te pimpen, ziet er mooi uit, de stempel heb ik ook eens gebruikt op een boekenlegger voor mijn dochter.

groetjes jolande

Wil zei

heel erg leuk zeg

Neltine zei

Prachtig gemaakt zeg. Echt een superdoosje. Heb ik nog nooit gemaakt, maar ik ga het ook eens gauw proberen.

Leuk hoor;)

Groetjes,
Neltine

Elizabeth O Dulemba zei

I love this! I hope you'll share it at http://www.facebook.com/pages/ColoringPageTuesdays/131602883523029 . :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...