zaterdag 5 februari 2011

May all your dreams come true

Hallo allemaal,

Wat is jullie droom??
Eén van mijn dromen was dat ik zelf kaarten zou kunnen maken en niet alleen maar namaken.
Sinds kort lijkt het te lukken.
Een mens wil altijd weer meer hé, want nu zou ik wel willen dat ik het wat sneller kon.
Ik doe best vrij lang over 1 kaartje.
Geeft niet hoor, ik moet eigenlijk gewoon tevreden zijn met wat ik nu durf/kan.
Een jaar geleden riep ik nog dat ik niet zelf kon verzinnen.

Maar goed, het kaartje wat ik nu gemaakt heb................op verschillende blogs zag ik ze al voorbijkomen: de stempels van Suger Nellie.
Ik vond ze direct al zooooooooooo super super leuk!!!!!!
De digi stempel is van Funky Kits, er zijn 8 verschillende, 4 staand en 4 alleen gezichtjes.
Deze schattige afbeelding heet 'Joy', t'is toch een snoepie????
Het papier is van Magnolia "You Are So Special".


Verder een taartkleedje, MS pons Scallop Dot en Nestabilitie Standard Circle Large en Classic Scalloped Circles Large gebruikt.
Sommige delen van het papier bewerkt met de Paper Distresser van Tim Holtz en Distress Ink Victorian Velvet.


En verder............. lint, roosjes, blaadjes, Stickles Star Dust, vlinderpons groot en klein en een bedeltje.


De tekststempel is van Wiff Of Joy.


De copic markers die ik heb gebruikt: gezicht: E 50, 51, 93, haar: E42, 43, 44, vest/strik: R81, 83/85,
jurk: W00, 2, 4.
Ik heb de kleur van het strikje en jurkje wat "ouder" gemaakt met W00, 2, 4.
Je moet wat als je nog niet zoveel kleuren hebt............  ;-)
Ik heb nog niet zo veel gekleurd met de copics, en soms ben ik niet helemaal tevreden.
Nu zie ik ook dat ik de kleur bij de jurk en het vestje, aan de onderkant, wat beter had moeten vervagen.
Nu houdt de kleur ineens op.
Kaartjes "scrappen" doe ik ook sinds kort. Dat vind ik heel leuk om te doen, maar het bij elkaar zoeken van allerlei dingen zoals de juiste kleur papier etc., dat kost mij best veel tijd voordat ik er tevreden mee ben.
Soms vraag ik me wel eens af hoelang een ander over een kaartje doet?
Als ik eerlijk ben, doe ik er vrij lang over.
Maar ach..............al doende leer men...........en als je er maar lol in hebt, toch?
Ik ben heel benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

Ik wens jullie een heel fijn weekend!!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.


4 opmerkingen:

Lia zei

Hij is werkelijk schitterend, wat sprookjesachtigs zelfs, echt heel mooi hoor.

Groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, heel mooi ingekleurd en schitterende details.
Ik doe ook lang over een kaart hoor, soms red ik het niet eens in een avond of een middag, maar ik vind dat helemaal niet erg, als het maar naar mijn zin is.

groetjes jolande

Wil zei

heel erg leuk zeg je kaart mooi gedaan

creationsncraftsbyarina zei

hallo Froukje
wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg..
ik kwam hier via via terecht..
ik ben ook maar volger van je geworden.

ps als het je leuk lijkt ik heb twee challenge blogs waar je leuke prijzen kan winnen..
http://menscardsworld.blogspot.com/
http://girlscardsworld.blogspot.com/
kom eens kijken en doe een keer mee
gr arina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...