donderdag 14 december 2023

Creatie's van de laatste maanden en mijn allerlaatste blogbericht

Hallo allemaal,

Even de laatste creatie's van de afgelopen maanden laten zien.
En daarna stop ik met bloggen :-(.
Ik was al niet meer zo actief door gezondheidsproblemen.
 
Omdat een blog toch meer 'werk' is als facebook of instagram heb ik besloten om alleen nog maar daar te plaatsen. En ook nog niet eens zoveel want dat is me eigenlijk nooit gelukt (hoeft ook niet ;-) ).
 
Voordat ik alles laat zien wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor alle keren dat jullie zijn komen kijken en reactie's hebben achtergelaten!!
Ik heb ook, zeker in de beginjaren, met plezier geblogd :-D

En voordat je misschien al snel afhaakt i.v.m. de vele foto's wil ik jullie graag ook bij deze 
hele fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar wensen!!

Hierbij de creatie's:
Als eerste een zentangle les candypebbles van Joana Kohl.
 



Butterflies colouring class van Alyce Keegan.
Gekleurd met mijn Copic Markers.
 
 
Een Zentangle les van Shie Naritomi:
 

 
 
Festive Mouse Colouring Class van Alyce Keegan (Kit and Clowder):


Deze is gekleurd met de PrismaColor Premier potloden

En deze heb ik gekleurd met mijn Copic Markers


En de laatste creaties:
In maart 2022 ben ik begonnen met de Tangle Marathon van
Nudhi Prakash (te volgen op You Tube).
De afgelopen maanden ben ik o.a. hiermee verder gegaan.
Alles is uit de hand getekend ✍️
 
Ik ben begonnen met 'How to draw tangles-Blossom-Organic'.
Nu heb ik 12 categorieën gedaan en met de
13e (Ribbons and Bands) bezig.
Nog 4 categorieën te gaan (waaronder een hele grote).
 
Van het boek heb ik alleen maar 1 bladzijde gefotografeerd maar soms zijn het wel 2 bladzijdes per tangle categorie .
De blossom tangles waren 3 bladzijden.
Deze maar niet allemaal gefotografeerd.
Anders werden het wel heeellllll veel foto's 😅
 
Ook maak ik hiervan stap voor stap voorbeelden voor mezelf
(zie foto's).
En in een A-4 map bewaar ik per categorie de tangle's in zijn geheel (zie foto's).
Gemaakt op een bijou (vierkante tile 5 cm x 5 cm).
Al met al maak ik zo'n tangle dus wel een keer of 5 (met oefenen erbij)
Ik ga het denk ik wel weer afwisselen met afbeeldingen inkleuren met mijn Copic Markers 😉    
 

 



















Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Dank jullie wel als je tot hier toe gelezen en gekeken hebt!! :-D
 
Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst!!
 
 

 



Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...