maandag 20 februari 2023

Lavinia Celeste

Hallo allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie graag een kaart laten zien met de Lavinia Stempel "Celeste".


Ik vind het een supermooie fairie, deze Celeste (LAV579) van Lavinia Stempels.
De tutorial was van Tracy Dutton, kan deze niet meer vinden :-(

De ondergrond heb ik gemaakt met de Lift-Ink techniek.
Eerst op het Yupo papier de Copic Various kleuren B14, BV08 en B97 aangebracht en daarna de Alcohol Lift-Ink gebruikt. Daarop direct met een stukje (ik heb 10 x 21 cm gebruikt) Cardstock Florence Smooth de kleuren 'gelift' (zie tutorial).
Ik heb langs een ronde Lavinia Acetate Circle Mask de kleur Versafine Clair Medieval Blue aangebracht. Zo komt de Fairie mooi in de 'spotlights'.
 
Met een Stencil Lavinia ST005 'Flourish' en Versafine Twilight heb ik de achtergrond verder gedaan.
Dit keer heb ik een harde borstel gebruikt i.p.v. een zacht borsteltje.

De tekst aan de rechterkant is gemaakt met een tekststempel van Lavinia LAV465 'Sacred Spells' en Versafine Clair Warm Breeze.
De rand van de kaart is gedaan met Versafine Medieval Blue.
Glitters om het rondje gedaan met Diamond Stickles.
Achtergrond op de pagina in het Art Journal is ook gedaan met de stencil Flourish en Distress Ink Shaded Lilac, dit wel met een zacht borsteltje aangebracht.
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!
 



 


 


3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie achtergrond voor die leuke fee Frouwkje. Ik ben ook eens bezig geweest met die lift-ink maar was er niet weg van. Misschien toch je link naar de tutorial eens gebruiken want jouw kaart vind ik prachtig. Hele mooie kleuren en dat subtiele glitter randje rond de maan. Sprookjesachtig mooi.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige achtergrond, een prachtige geheel.
Groetjes Doris

Scraptastisch zei

Mooie stempel weer van deze fee en je kaart is sprookjesachtig mooi Frouwkje! Heel knap gedaan,
fijne avond hoor en groetjes van mij

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...