vrijdag 20 mei 2022

There's nobody just like you

Hallo allemaal,
 
Het Thema Zonnebloemen en bijtjes vind ik wel zooooooooooooooo geweldig!!
 
 
Dus nog maar één..........en waarschijnlijk volgen er ook wel meer 😉
Deze houd ik zelf. Ik laat het eerst nog voor me staan (bij de laptop), 
zodat ik er geregeld naar kan kijken.
En later ga ik deze kaart in mijn Art Journal bewaren.
Deze heb ik ook nagemaakt naar een kaartje van Jenine (alleen een andere tekst gebruikt).

De achtergrond van de kaart is gemaakt met een 3D Embossing mal van Nellie Snellen en Distress Ink.
En hoe vind je de bijtjes? Geweldig leuk toch?
De stans (+teksten) You is ook zo gaaf.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien 😀
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag/avond verder!






2 opmerkingen:

Marja zei

Deze kaart met de zonnebloemen en bijtjes is ook weer erg leuk!!
Groetjes Marja.

Scraptastisch zei

Wat zijn ze enig die bijtjes hè! Samen met de embossing achtergrond is het een lekker vrolijk geheel Frouwkje!
xx Gerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...