dinsdag 26 oktober 2021

Kit and Clowder Monthly Marker Class Mei 2021

Hallo allemaal,
 
Een tijd geleden dat ik iets gepost heb...............
Ik heb niet echt stil gezeten, letterlijk al helemaal niet omdat ik na het revalideren toch nog bij de fysio ben en veel oefeningen thuis doe.
Maar toch besloten om weer wat meer te gaan posten.
Het zal bij mij waarschijnlijk toch niet regelmatig zijn/worden omdat me dat dus door persoonlijke omstandigheden gewoon niet lukt.
Maar daar leg ik me nu bij neer, het is niet anders.
Roeien met de riemen die je hebt en er het beste van maken, toch?
 
Ik heb een paar lessen van Alyce gedaan de laatste maanden.
Het ging langzaam (ongeveer 1 les per maand), maar ja, beter als helemaal niets.
 
Dus vandaag wil ik beginnen met de eerste les te laten zien die ik in deze maanden heb gekleurd.
Een Copic Marker les van Alyce Keegan (Kit and Clowder).
Deze is van mei 2021.
 

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Deze heb ik zelfs 2x gekleurd. De eerste was niet helemaal naar mijn zin.
Nou ja, gelijk weer een goede oefening ;-)

Wel weer een hele leuke uitdaging.
De spijkerbroek 'oud' gemaakt en ik vind het zo gaaf met de kapotte stukken in de broek, dat kan ik ook gaan doen met andere digi's (of stempels). Zo kan je altijd zelf een andere draai geven aan je kleurwerk.
Het topje was gewoon egaal en daar een regenboogkleur topje van gemaakt.
En dit keer ook een wat donkerder huidskleur gebruikt.
Dit alles gedaan met behulp van de les en video van Alyce.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne dag verder!!
 



1 opmerking:

Wil zei

Hallo Frouwkje,Ja ik heb je inderdaad gemist,fijn dat je nu weer mooi kleurwerk laat zien.
Het is weer prachtig.

Groet WIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...